Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Nieuwe glasvezel abonnement (fiber moet nog met een monteur aangesloten worden). Wij krijgen vandaag twee nieuwe TV+ boxen binnen. Ik lees bluetooth afstandbediening, en voice control (stem). Ik voorzie dat als een ramp. Kan ik alles houden bij de oude TV kastjes? Wj hebben alleen glasvezel nodig omdat KPN van het koper af gaat. Wij hebben dit extra-tje niet nodig. Bluetooth afstand bediening moet ingesteld worden. Dus optioneel begrijp ik. Hopelijk, want ik wil geen extra straling in huis. Maar de stem besturing, werkt dat via de TV+ kastjes, of via een smart tv? Dat is niet duidelijk. Wij hebben geen smart TV, willen wij ook niet. Maar de instructie lijkt het alsof de stem besturing via de TV+ kastjes gaat. Dan wacht ik liever 5-8 jaar totdat KPN al die ‘’kinder ziektes’ eruit heeft gewerkt. Ik verwacht niet dat dat vlekkeloos gaat werken. Als ik andere topics lees, werkt dat niet vlekkeloos.
Mijn dochter heeft godzijdank, na maandenlang van kastje naar de muur te zijn gestuurd, eindelijk een mail mogen ontvangen met betrekking tot het omruilen van haar Iphone 11 naar een Iphone 13. Bij het versturen van de ingevulde gegevens zegt de pagina dat het ingevulde IMEI-nummer niet klopt. Ik twijfelde in eerste instantie, het kon weleens een tikfoutje mijner zijde zijn. Heb daarna het IMEI-nummer gekopieerd uit het contract. Ook deze wordt als fout ingevoerd gezien. Wie herkent dit? Wat doe ik verkeerd? En, hoe nu verder? Ik heb ook al van 15 getalletje er 14 ingevoerd, maar niks is goed.Ik begreep van een klantenservicemedewerker, die ik voor iets anders sprak, dat deze omruilactie van een afdeling komt die zelfstandig opereert, een aparte tak. Dat eventuele vragen niet door de klantenservice beantwoord kunnen worden omdat er geen inzage wordt gegeven.
- Ik heb maar minder dan 10 Mbit.- De pc is aangesloten via een kabel.- De router is verschillende keren gereset (Experia Box_v10)- Alle kabels zijn gecontroleerd- De buren hebben ook maar max. 10 Mbit
Gisteren een software update gehad voor de KPN Box 10🙁Na de update werkte letterlijk niks meer, geen telefoon, geen tv en geen internet.Spanning eraf , 2 minuten wachten en spanning er weer op loste deel problemen op.Echter na de versie C.24.10.03 update, die ik door mijn strot geduwt heb gekregen,is het niet meer mogelijk om Primaire en Secundaire DNS server in te stellen bij Thuisnetwerk\DHCP settings. (Hiervoor is er geen tekstvak meer)Volgens de KPN helpdesk kan dat (eventueel) pas worden opgelost in een volgende software versie. In de tussentijd moet ik dus een eigen DHCP server gaan inrichten om gebruik te kunnen maken van functionaliteit die eergisteren nog gewoon werkte met dezelfde hardware. 😒Moet ik extra nieuwe hardware inzetten en kosten maken omdat KPN die optie softwarematig heeft uitgezet. Heb het gevoel dat ik tot het selectief kleine groepje power users behoor die door de KPN kan worden genegeerd. Heeft niemand anders hier last van ?Laat van je horen, zodat dit een
Ik heb destijds bij XS4All een glasvezel abonnement afgesloten en dat is later omgezet naar KPN.Maar de prijzen zijn niet aangepast en ik zie nu dat ik bij KPN voor hetzelfde abonnement de helft goedkoper kan zijn.Ik zou dan gek zijn om daar geen gebruik van te willen maken. Maar ik kan het huidige abonnement niet omzetten omdat het al een KPN abonnement is. Om nu eerst over te stappen naar een andere provider en dan weer terug naar KPN is ook weer belachelijk natuurlijk. Met de huidige technologie moet het toch mogelijk zijn om makkelijk dit aan te kunnen passen ?