Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
TV beeld hapert en bevriest soms. SuperWiFi 2 besteld maar helaas, komt nog steeds voor. Vanwege koper (VDSL2) downloadsnelheid beperkt. Het TV menu (Philips) en de KPN TV-kastje (Sagem)geven aan dat de verbinding uitstekend is. Nader onderzoek: blijkt dat de downloadsnelheid (Ookla) en latency nogal fluctueert. Is hier iets aan te doen? Hoe kan ik bevriezen van TV beeld voorkomen?
Goedeavond mensen, Ik ben laatst verhuisd naar het buitengebied en heb lange tijd een normale router gehad, met deze router had ik 3 down en 1,5 up, nu heb ik een experiabox v10 in combinatie met een 4g modem, ik heb deze zoals op de handleiding staat aangesloten. Alleen doet deze het na een week nog steeds niet. Ik heb zelfs slechter internet momenteel 0.5 down en 0.3 up. Er vervelend natuurlijk omdat het internet hier ook wordt gebruikt voor werk, kan er helaas niks op doen met deze snelheden. Iemand een idee waarom het zo ongelofelijk langzaam is? Ik wordt hier namelijk echt heel erg gefrustreerd van
Hoi allen met een iPhone,Sinds gisterenavond is de grootste update van Apple voor o.a. de iPhone gelanceerd.Je kunt dus nu iOS 18 downloaden en installeren op je iPhone.Het zou daarmee ook zomaar kunnen, dat mede klanten die last hebben van het netwerkprobleem (iPhone uit de series 11, 12 en SE2020), hiermee het probleem mogelijk kunnen verhelpen.Ook omdat de aanbiedersinstellingen ook zijn aangepast naar versie 59.0.Alle ins en outs over iOS 18 lees je hier: iOS 18 (Apple Inc.)Overige informatie vindt je hier: iOS 18 (iCulture.nl)Zelf heb ik hem al gedownload en geïnstalleerd op mijn iPhone 14 Pro Max, en ben nog geen bugs tegengekomen.Wel heb ik het idee, dat het 5G netwerk van KPN een stuk stabieler is geworden, met een beter bereik.Hoe dat zit met 4G kan ik niet zeggen, omdat ik daar vrijwel geen gebruik meer van maak.Maar hopelijk kunnen mede klanten daar wel hun mening over geven, nadat ze iOS 18 hebben geïnstalleerd op hun iPhone.
hallo, ik heb een mail ontvangen voor mijn 2e tv- ontvanger deze heb ik niet via jullie en via marktplaats gekocht een tijd terug dus ik ben het niet eens om 5 euro extra hiervoor te betalen, tevens de 1e ontvanger in bruikleen van jullie is ook nog eens een verouderd model en er zijn al betere. Op bol.com kan je zelfs tv onvangers kopen https://www.bol.com/nl/p/afstandsbediening-kpn-diw7022-tv-box-voor-interactieve-tv/9300000154440770?referrer=socialshare_pdp_androidappAls jullie toch 5 euro per maand voor me 2e tv-ontvanger (die ik niet via jullie heb) ga rekenen dan ga ik me toch beraden om bij een andere internet aanbieder een abonnement af te sluiten
Hallo, Ik had een vraag hoe lang duurt het voor dat ik de spullen krijg voor internet en tv. en ik weet dat ik op 17 oktober pas wordt aangesloten bij jullie en ik heb alles al ingevult in mijn profiel. Zie afbeelding van de status van de bestelling. Groetjes David Meijer
Ik heb een hetnet. Email account. Bolcom met emailadres noreply@bolcom.nl beweert mij een mail te hebben gestuurd. Ik heb deze mail nooit ontvangen. Ook niet in de spam. Ook staat deze mail niet in de spam lijst. Wat kan dan de oorzaak zijn?
Volgens de beschrijving zou de ecostand van tv+ kastje er langer over doen om op te starten dan de snelle start.Echter start de ecostand sneller op dan de snelle start. 54 sec ecostand en 56 seconden snelle start.Is dit normaal? het zou toch andersom moeten zijn. Ook doet het kastje er geen 40 seconden maar ruim 54 seconden over en de snelle start doet er zelfs ruim 56 seconden over.
Hoi.Een tijd geleden heb ik via Belsimpel een iPhone 11 gekocht met als provider KPN.Sinds twee maanden ondervind ik flinke problemen met de iPhone 11. Ik krijg bijna geen verbinding meer met het 4G netwerk. Als ik buiten ben, verbindt mijn telefoon weinig tot niet. Dan moet ik even de vliegtuigstand aan, en vervolgens doet de verbinding het misschien 1 a 2 minuten.Bij vlagen heb ik bereik, maar meestal niet. Ik ben in de winkel geweest, heb een medewerker gesproken en heb een nieuwe SIM gekregen. Niets helpt.Toen kwam ik uit bij een eerder artikel. Dit artikel sluit volledig aan bij wat mijn problemen zijn. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, weet niet meer bij wie ik moet zijn, maar hoop hier eindelijk eens hulp te krijgen.Want het kan niet de bedoeling zijn dat ik betaal voor een telefoon die niet functioneert buiten de wifi om, lijkt me.Heel erg bedankt voor uw aandacht en wellicht voor uw hulp.
Gisteren storing glasvezel KPN, knipperend Connection lampje op mijn Genexis ONT na 1 dag ingebruikname.Gisteravond gebeld met helpdesk en ticket aangemaakt, kabel is doorgemeten en goed bevonden en daardoor afspraak gemaakt met monteur vandaag.Deze was perfect op tijd en heeft de Genexis vervangen door de Nokia en probleem binnen een halve dag opgelost. Chapeau KPN👍👍👍
Sinds de update, werkt port fowarding niet meer. Nu heb ik de box gereset en alle instellingen er nieuw ingezet. Hij geeft aan dat bv port 443 geforward wordt, maar als ik een online tool gebruik om te kijken of mijn port open staat geeft hij aan dat dit niet het geval is. Het lijkt er dus op dat het apparaat de instellingen niet opslaat
KPN dramatisch slechtWat een slecht bedrijf.Vandaag trok de 2e monteur zonder wat te zeggen de deur dicht en ging weg.De eerste poging 2 weken terug om alles aan te sluiten liep in het honderd , eerst zitten wachten tot 12.30 tot er een monteur verschijnt en dan krijg je een telefoontje dat de monteur ziek is, had dan wat eerder gebeld.Om 15.00 komt er een andere monteur , maar kan niets doen omdat er een storing is in het systeem( weg snipperdag )vandaag dus nieuwe poging, ( snipperdag 2 )Man komt binnen en verteld dat het 2e tv kastje instaleren extra kosten met zich meebrengt.Ik geef aan dat dat niet is overeengekomen tijdens het aangaan van het contract en staat ook zwart op wit op het contract, en dat ik niet ga bijbetalen en anders ga ik opzeggen , de man draait om en vertrekt zonder een woord te zeggen , nooit zoiets meegemaakt ,schaamteloosGelijk gebeld met de klantenservice en geeft aan dat deze niets anders kan doen dan een nieuwe afspraak maken en dat idd extra kosten bijkom
En is er nu zicht op 5g buitengebied? Concurrentie biedt het binnenkort aan.
Ik ben al meer dan vijftig jaar abonnee bij KPN, internet, 2 vaste telefoonaansluitingen, 3 mobiele abonnementen en nog steeds tot tevredenheid. Echter, ik krijg steeds minder voor meer geld bij KPN. Ik kijk graag voetbal. Vroeger werd dat uitgezonden op een van de Nederlandse publieke of commerciële zenders maar dat is voorbij. Toegegeven, ook niet alle eredivisie wedstrijden werden integraal uitgezonden; die zijn sinds een paar jaar ‘te koop’ bij ESPN. Maar nu moeten de Europese wedstrijden ook gekocht worden! En bij jullie grootste concurrent! Om voetbal te kunnen kijken betaal ik dus maandelijks , via KPN, € 13 aan ESPN en € 17 aan Ziggo. De prijs van een KPN abonnement gaat per 1 oktober 2024 weer omhoog maar ik krijg, zoals gezegd, veel minder. Om hetzelfde als vroeger te kunnen zien kost dus me € 30 per maand meer!Daarom mijn verzoek; KPN, doe iets aan je prijs en/of compenseer het mindere dat jullie aanbie
Heb je al een account? Inloggen