Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Ik heb sinds een paar weken een nieuwe galaxy s24. Mijn mobiel internet valt constant weg (bovenin staat dan dat ik wel gewoon vol bereik heb en 5g), tot flinke irritaties toe. Al tweemaal gebeld met jullie en langs de winkel geweest. Simkaart is omgezet naar een e-sim, alle instellingen zijn gereset en staan goed en nog valt hij constant weg. Vandaag opnieuw gebeld, tijdens het bellen (ruim 10 minuten) had ik toen helemaal geen internet. Nu moet ik wachten tot ik teruggebeld word dit kon een week duren kreeg ik te horen en dan word er gekeken of het aan mijn simkaart ligt. Gezien die ondertussen omgezet is jaar een e-sim lijkt het me duidelijk genoeg dat dat t probleem niet kan zijn. Gezien dit probleem voor mega veel irritaties zorgt en het me ook belemmerd in mijn werk wil ik graag dat dit probleem zo snel mogelijk opgelost word en niet dat ik een week moet wachten op een antwoord dat ik al weet en daarna wederom weer kan bellen en/of wachten..
Sinds 2 weken kunnen we met een zakelijk abonnement en een iPhone 11 en iPhone 12 geen mobiele data ontvangen. De 4G (op de iPhone 11) en de 5G verbinding (op de iPhone 12) verandert in een “E” en je kunt vervolgens de telefoon niet meer gebruiken. Het lijkt overigens dat dit gebied waarin dit gebeurt steeds groter wordt. Eerst alleen op sommige plekken en bijna overal en constant. Bij KPN klantenservice kregen we te horen dat het al 6 weken speelt en de oorzaak onbekend is (lijkt mij overigens sterk) en dat men geen inschatting kan maken hoe lang het duurt. Tevens gaf men aan dat het alleen speelt bij iPhone 11 en iPhone 12 gebruikers. Er wordt geen alternatief geboden en de keuzes zijn uitzitten of nieuwe telefoons aanschaffen. Als trouwe KPN klant overwegen we dan toch om maar over te stappen naar een andere provider. Als zakelijke klant heb je bijna geen andere keuze.
hallo forum, ik wil graag overstappen naar KPN maar er wordt gezegt dat ik MAX 11Mb kan krijgen.Nu checkte ik hoe dat zat met de overige buren (flat/gallerij woningen) en die hebben wel gewoon een glasvezel aansluiten die tot 1GB kan. Hoe zit dit en hoe kan ik dit oplossen waardoor ik wel van kpn glasvezel kan genieten. MVG Kay
Ken jij onze Kennisbank? Eigenlijk is ‘ie nooit af. Daarom horen we in dit topic graag wat jij er nou van vindt. Wat zie jij graag in de Kennisbank op de KPN Community?Onze Kennisbank wordt steeds beter en groter. We blijven er aan werken om 'm steeds verder uit te breiden, waar nodig aanpassingen te doen en nieuwe informatie toe te voegen. Dat doen we gebaseerd op vragen die we voorbij zien komen, informatie die we aangeleverd krijgen en spontane ideeën. Maar, we maken de Kennisbank uiteindelijk voor jullie, de leden en bezoekers van onze Community. Dus horen we ook graag wat júllie graag zien in de Kennisbank.Wat wil jij er graag in teruglezen? Mis je dingen in onze Kennisbank of zie je dingen die niet (helemaal) kloppen? Vind je het leuk om een artikel proef te lezen en te voorzien van feedback? Of heb je zelf kennis die je graag wilt delen in een zelfgeschreven artikel?Laat het ons weten! Reageer in dit topic met je ideeën, feedback of vragen. Het Communityteam leest mee en komt
Dagelijks, wekelijks en soms meerder keren per dag valt de verbinding met internet en TV weg. Ik kan dan niets meer doen. De enige oplossing is dan de TV te herstarten of het modemHet lijkt niet aan de kabels te liggen naar de TV, want internet valt ook weg op een internetradio (wifi)Hoe is dit op te lossen? .Ik heb een v12 modem en gebruik daanaast een experia wifiversterker
Zeer geachte heer / mevrouw,Tot mijn grote verbazing hoorde ik gisterenavond in het journaaldat de vaste telefonie te zijner tijd gaat verdwijnen.Ik wist even niet wat ik hoorde.Langs deze weg wil ik graag van U weten of dit bericht juist is of niet.Uw antwoord zie ik graag met belangstelling tegemoet.Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.Met vriendelijke groeten,Jos Parlevliet
Ik wil mijn LG 43 UR78003lK tv met de KPN afstandsbediening op laten starten in HDMI 3 input. Hoe doe ik dit?
Ik heb echt een raar probleem als ik thuis werk. Ik heb een VPN om thuis te werken. Als ik thuis werk, werken bepaalde dingen niet (verbindingsproblemen), maar als ik op mijn werk zit met dezelfde vpn werkt alles vlekkeloos. Het toeval doet dat 3 anders collega’s exact hetzelfde hebben (experiabox 10a) en een andere niet (experiabox 12b). Collega’s die geen KPN hebben, hebben totaal geen problemen. Kan alleen de vinger niet op de zere plek leggen omdat ik niet weet waar het zit. Zijn er meer mensen die dit soort problemen ervaren? Mijn vermoeden is dat er iets in het modem zit wat dit veroorzaakt.
De iPhone 16 is officieel aangekondigd! Vanaf vrijdag 13 september 2024 om 14:00 uur pre-order je de iPhone 16 bij KPN. Ben jij al benieuwd naar de nieuwe iPhone?InhoudiPhone 16, 16 Plus, 16 Pro en 16 Pro Max Welke iPhone kies jij? Apple iOS 18 iPhone 16-modellen vergelijken Levertijd iPhone 16 bij KPN Uitlevering in partijen We houden je op de hoogte Veelgestelde vragen iPhone 16, 16 Plus, 16 Pro en 16 Pro MaxOok dit jaar zit de nieuwe iPhone vol nieuwe functies. Zo zijn er niet 1, maar 2 nieuwe knoppen op het toestel. Met de Action Button open je met 1 druk op de knop je favoriete apps en functies. En dan is er nog de nieuwe cameraregelaar, daarmee leg je al je foto’s en video’s nog makkelijker vast.En op gebied van AI komt Apple Intelligence (vanaf release iOS 18.1) er aan: slimme functies en tools om je taken makkelijker en leuker te maken.Welke iPhone kies jij?Wij zijn benieuwd: Ben jij een groot Apple fanaat? Welke nieuwe iPhone ga jij kiezen? Dit zijn alle nieuwe iPhone 16
Bij het verbinden met mijn netwerk, krijg ik de melding :Beperkte toegang ,uw verbinding met de router is niet bevestigdHoe los ik dat op ?
Waarom wordt de 1e factuur na aanschaf abonnement niet teruggestort na annuleren abonnement binnen 14 dagen?
Ik ben dus pas overgestapt van Ziggo naar KPN en heb sinds het installeren van de KNP box 12 gezeur met Plex op mijn Synology. Met de ziggo modem nooit problemen gehad en ik heb alleen het ip adres aangepast van de NAS (Synology)Ik kan mijn server niet claimen en krijg ook de melding dat het insecure is. Ik heb al veel threads op internet gelezen en al heel veel instellingen in de modem aangepast maar niks heeft geholpen:dns instellingen aangepastport forwarding UPnP aan/uitWie o wie herkent dit en kan mij verder helpen? Via pm mag ook.Ik weet echt niet meer wat ik kan doen dus ik hoop dat iemand kan helpen.Mijn modem heeft nog een oude versie software en kan dus niks instellen in de firewall. ( hoe krijg ik deze geupdate?!)Alvast bedankt!
Beste Ik ga overstappen van Odido naar KPN met een mooie actie voor de PS5, maar ik wil graag weten of deze PS5 digitaal is of met een schijf. En mijn tweede vraag: hoe groot is de kans dat ik de PS5 mag kiezen, aangezien het op = op is? ik hoor graag van jullie cheers
Ik ben in het bezit van een iPhone SE. Het betreft hier de tweede versie uit 2020. Zoals al diverse keren op dit forum in diverse berichten gemeld is er een probleem met de iPhone 11 en het G4 netwerk van KPN. In de iPhone SE uit 2020 zit exact dezelfde chip als in de iPhone 11 en ik heb dan ook vanaf begin juni 2024 dezelfde verbindingsproblemen als de iPhone 11 bezitters. Ik heb dit ook al meerdere keren gemeld bij de KPN klantenservice en ook meerdere keren een ticket laten aanmaken. Tot nu heb ik van de KPN geen enkele reactie ontvangen anders dan een mail met dat als ik nog problemen ondervond opnieuw een ticket moest laten aanmaken. Gedaan maar niets... Allereerst wil ik melden dat de eerste vier jaar dus van 2020 tot begin juni 2024 de verbinding perfect was. Nooit enig probleem ondervonden. Maar vanaf begin juni ontstaat er een verbindingsprobleem. De verbinding is vanaf dan niet meer stabiel. Je kunt live zien dat de verbinding wisselt in sterkte. Dan weer 1 streepje, dan weer