Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
De iPhone 16 is officieel aangekondigd! Vanaf vrijdag 13 september 2024 om 14:00 uur pre-order je de iPhone 16 bij KPN. Ben jij al benieuwd naar de nieuwe iPhone?InhoudiPhone 16, 16 Plus, 16 Pro en 16 Pro Max Welke iPhone kies jij? Apple iOS 18 iPhone 16-modellen vergelijken Levertijd iPhone 16 bij KPN Uitlevering in partijen We houden je op de hoogte Veelgestelde vragen iPhone 16, 16 Plus, 16 Pro en 16 Pro MaxOok dit jaar zit de nieuwe iPhone vol nieuwe functies. Zo zijn er niet 1, maar 2 nieuwe knoppen op het toestel. Met de Action Button open je met 1 druk op de knop je favoriete apps en functies. En dan is er nog de nieuwe cameraregelaar, daarmee leg je al je foto’s en video’s nog makkelijker vast.En op gebied van AI komt Apple Intelligence (vanaf release iOS 18.1) er aan: slimme functies en tools om je taken makkelijker en leuker te maken.Welke iPhone kies jij?Wij zijn benieuwd: Ben jij een groot Apple fanaat? Welke nieuwe iPhone ga jij kiezen? Dit zijn alle nieuwe iPhone 16
Ik heb heb een anon op HBO max afgesloten. Geactiveerd en gekoppekd aan KPN.Echter, ik heb nergens een app en via kanaal 210 lukt het ook niet.Volgens alle gegevens is het abonnement geactiveerd.Wie weet wat te doen.
Hallo, Hele domme vraag, maar heb een superwifi punt te koop op marktplaats. Nieuw in doos, Nu wil diegene hem niet omdat er geen witte beschermfolie om heen zit, word dit nornaal verzonden met witte beschermfolie? Ik heb het nog niet mee mogen maken..
Ben nu 2 jaar bezig en nog geen glasvezel. 3 x afpraak met een monteur, 3 x niks. Adsl lijn is slecht en we krijgen geen glasvezel. Vele afdelingen gesproken en geen resultaat. Van de back office afdeling te horen dat de koperlijn niet gerepareerd wordt en dat de glasvel eerst een onderzoek gestart moet worden. Deze komt pas op 27 dec. Als ik eerder glasvezel wil moeten we maar naar Delta gaan. Als dan het abonnement bij Delta afgelopen is, mag ik dan weer bij de kpn terug komen, misschien ligt er dan glasvezel. Kpn dit verdient weer geen schoonheids prijs groeten Ron
Goededag,Mijn nummerweergave op mijn mobiel staat uit. Ik kan dat zelf niet herstellen ondanks dat ik dat bij de oproepinstellingen zelf heb gecontrolleerd. Kunt u nagaan of bij kpn de nummmerweergave aanstaat?
Sinds vanmorgen staan allebei mijn superwifipunten op “rood”. Telefoontje naar de helpdesk, maar de punten resetten, factory resetten en op diverse manieren proberen aan te sluiten helpen niet. Ook bedraad worden ze niet zichtbaar in de box 12, laat staan dat ik er qua wifi wat aan heb.Help…..
Ik heb vandaag eindelijk een werkende glasvezel verbinding gekregen met als nieuw modem Box 12.Wat goed gaat is dat het modem de instellingen voor Wifi en telefoons doorschakelen overneemt van het vorige modem. Als ik daarna als admin wil inloggen lukt dit niet. Niet met het wachtwoord op de sticker op het modem maar ook niet met de inlog van het vorige modem. De wifi instellingen worden goed over genomen met wat is er met het wachtwoord voor de admin.En ja ik heb het goed ingevuld Foto gemaakt en groot afgedrukt. Ik weet resetten van het modem is een optie maar dan moet ik alles weer gaan aanpassen. Ook de namen voor wifi en wachtwoorden.Is er een slimmere oplossing
Slechte wifi
Gebruik al een tijdje de KPN itv app op mijn 4k Android TV box versie 11, hard verbonden met box 12.Handig omdat ik tevens met een app kan streamen van m'n PC. Één box voor alles.Wat opvalt is dat gekozen TV zenders soms starten met belabberde kwaliteit.Opnieuw de zelfde zender kiezen doet dit soms verbeteren.Merkwaardig is dat op zo'n moment andere zenders geen elk probleem hebben,die zijn super strak.Aan de verbinding ligt het niet, KPN verbinding is 1GBit/s,Dit is ook zo op het moment van slechte kwaliteit gekozen zender.In de itv app zie ik hier geen instelling hiervoor, hoe is dit te verbeteren?
Hoi allen, ik heb regelmatig last van haperende wifi. Snelheden zijn super. De verbinding is alleen niet altijd stabiel. Vooral irritant tijdens het gamen zoals je kunt voorstellen.Ik maak gebruik van glasvezel internet. De KPN box 12 staat op de begane grond in de meterkast, dan is er een Superwifi 2 versterker op de 1e verdieping (draadloos verbonden met KPN box 12) en ten slotte is er een Superwifi 2 versterker op de 2e verdieping (zolder). Die is ook draadloos verbonden met de rest. Niks bekabeld dus. Enige bekabelde verbinding is de Playstation 5 op zolder die met de Superwifi (zolder) verbonden is.Nou is mijn vraag of ik de Superwifi's onderling kan verbinden met een kabel i.p.v. dat het op de standaard draadloze manier gaat. Wil het beste uit m'n netwerk halen dus ben even benieuwd of het mogelijk is.
Mijn telefoon (samsung a14) verbind niet met de wifi, maar als ik de versterker uitzet verbind het wel (met slechte wifi omdat het niet dichtbij de bron is). Laptops en andere dingen verbinden echter wel met de versterker, dus ik vroeg mij af wat er fout gaat. Mijn telefoon doet dit nergens anders maar alleen bij deze versterker, en resetten werkt ook niet.
Hoi! Na verhoging op verhoging van de concurrent overgestapt naar KPN Glasvezel. Binnen enkele dagen de doos met inhoud ontvangen. Abonnement zou op 2 oktober in gaan dus op 1 oktober de doos maar opengemaakt om alles te installeren (ja, dat is erg laat) Handleiding gevolgd tot ik bij de rode kabel uit kwam. Steek deze in het glasvezelkastje. Helaas bleek het glasvezelkastje niet te zijn geleverd. Gebeld met de Klantenservice en helaas was deze vergeten mee te zenden. Werd gelukkig direct nagezonden en had ik twee dagen later in huis. Glasvezelkastje over de aansluiting geschoven en voorzien van voeding. Power ging netjes branden en ethernet ging netjes branden. Helaas blijft het lampje van de “glas” uit. Wederom gebeld met de Klantenservice en alle stappen doorlopen (voeding eraf, 2 minuten wachten enzovoort) helaas geen resultaat. Aangegeven dat er wel wat glasvezeldraden klem zaten tussen het dekseltje van de aansluiting. Voor nu was de enige oplossing dat het doorgegeven zou worde
Hallo,Krijg telefoon (met vraag om mijn btw nummer en andere gegevens door te geven) en factuur via de mail van Vancis Cloud B.V. Hebben internet van KPN overgenomen??? Krijg nu aanmaningen. Klopt hun verhaal of phishing? Kan er niets over vinden.Alvast dank voor het geven van een antwoord.Silvia
Ik moet mijn kpn box resetten omdat ik geen geluid meer had. Maar nu krijg ik de afstandsbediening niet meer goed gekoppeld, zo werkt de volumeknop niet meer. Ik heb een RCA irv55h3 tv. Voor de reset werkte alles wel naar behoren. Wie kan mij helpen aan de juiste code?? Heb er al erg veel geprobeerd.