Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Voor het EK wedstrijd turkije-nederland hebben wij het turks pakket aangeschaft omdat we via TRT1 de wedstrijd wilden kijken. Op een webpagina van KPN stond dat TRT1 in het turks pakket van KPN is inbegrepen. Echter bleek na aanschaf dat dit niet het geval is. Daarna zag ik op een andere webpagina van KPN dat deze zender NIET beschikbaar is op tv. Ik heb een paar dagen na de wedstrijd hierover KPN gebeld en gevraagd dit pakket zsm uit te zetten én om de gemaakte kosten niet door te berekenen. Hier zou een ticket voor aangemaakt worden en ik zou benaderd worden. Maar zoals ik al verwachtte, is dit niet gebeurd. En moet ik er via deze wijze nog een keer moeite in stoppen. Ik zag dat de kosten voor dit pakket namelijk toch zijn doorberekend. Kosten berekenen voor iets wat jullie niet bieden, omdat jullie blijkbaar jullie online verkoop onvoldoende in de gaten houden, is niet eerlijk. Ik verwacht dan ook dat jullie de nu berekende kosten aftrekken van de volgende factuur.
ik heb een arris vip2952 v2 ontvanger.HMDI uitgang naar TV , optische uitgang naar soundbar. (harman kardon citation mulitbeam 1100)Zo hoeft het tv scherm niet aan als ik enkel radio wil luisteren.Werkte prima tot deze week. Geen geluid meer via de optische uitgang. Wel als ik de tv aanzet.Heb de optische uitgang op een andere geluidsontvanger aangesloten en ook daar geen geluid.optische kabel vervangen met geen resultaat. Komt wel (weinig) rood licht uit de optische kabel, maar blijkbaar geen goed signaal.Is dit een instelling probleem, of is een hardware issue (lees kapotte uitgang)
Hi! Gisteren hadden we een paar seconden stroomuitval en hebben sindsdien geen wifi meer. Ik heb dat stappenprogramma op de website doorlopen maar dat werkt niet. Tevens is de SSID die KPN noemt en te zien is bij de wifi-opties niét dezelfde als de SSID op het modem. Ik gebruik bij die ik wél zie het wachtwoord dat op het modem staat, maar dat werkt niet. Verkeerde wachtwoord zegtie. Hopelijk weet iemand hier meer?
Good day!I got and installed yesterday the KPN box 12, following successfully all the steps.All the lights are on and green, but no connection on the internet.What is the problem? Thanks
N.a.v. een bericht in een ander topic over de V10 update, op verzoek van moderator Erwin van KPN een eigen topic gestart. Ik heb in mijn thuisnetwerkje onder andere een aantal Pi's draaien die een vast IP-adres hebben. Tijdens mijn vakantie is (helaas) de software van de V10 geüpdatet. En dat is nou niet bepaald een succes.V10 gebruikt nu standaard een hele andere IP-range. Dus een aantal apparaten onbereikbaar. Maandag de hele dag aan het kloten geweest met de instellingen van de nieuwe software, En ik ben er klaar mee. Kort samengevat: de nieuwe v10 software slaat instellingen en wijzigingen consequent NIET op. -ik gebruik NIET de wifi van de Experiabox, had ik uitgeschakeld. Na de update schakelt wifi zichzelf in. Ik zet het uit. Modem schakelt het weer in. Enz. enz. -het standaard password om in te loggen is nu “inloggen@v10". Het allereerste wat ik gedaan heb is dat password vervangen door een eigen password. Dit wordt echter niet opgeslagen. Wat ik ook doe, het blijft “inlog
Na de modemupdate starten internet pagina's slecht of niet op. Dit zelfde ook met apps die internetgebruiken. En ja ik heb de stroom eraf gehad resultaat blijft hetzelfde.
We updaten de KPN V10 naar de nieuwste software. Dat is nu KPN Software V10.C.24.12.05. In deze Product update lees je wat er is verbeterd en veranderd. Voor meer algemene uitleg over de KPN Software op de V10 kun je terecht in dit topic.Wat zit er in de update naar KPN Software V10.C.24.10.03? Wat zit er in de update naar KPN Software V10.C.24.10.01? Verbeteringen op de loginpagina Verbeteringen voor initiële upgrade naar de KPN Software Overige inhoudelijke verbeteringen Overige verbeteringen qua weergave en informatie Bekende beperkingen Wanneer krijg ik de update? Welke update krijg ik? Aandachtspunten van de overgang (migratie) naar KPN Software Hoe weet ik of de update is uitgevoerd? Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem Kennisbank Wat zit er in de update naar KPN Software V10.C.24.10.03?De versie V10.C24.12.05 is een kleine update ten opzichte van de 10.01 versie die hieronder vermeld wordt. Deze verhelpt de telefoniebug die in de eerdere vers
Goedenavond,Ik heb gisteravond alles geïnstalleerd voor ons nieuwe internat abonnement bij KPNHierbij heb ik 2 SuperWifi (V1- kleur wit) geïnstalleerd. Nu staat één van deze SuperWifi punten bekabeld aan de modem en de ander staat boven (draadloos).Is het nog nodig om het eerste punt aangesloten te laten staan aan de Experia V12 of kan ik deze loshalen evt elders in het huis neerzetten ?Alvast bedaknt voor het antwoord.