Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
I bought a kpn line when I came to the Netherlands for a few months. I cancelled my subscription when I was going to return to my country. They called me and I said I approved it. But I just saw that 30 euros have been deducted from my account for months. Please help. I am in Turkey now and I can't call anyone to cancel it again. I need your help.
Wil je om wat voor een reden dan ook af van de Experia Box, vervang deze dan door een eigen router. Dat is mogelijk, al kan het best een uitdaging zijn om een eigen router zo te configureren dat deze goed overweg kan met het iTV platform van KPN. Wijzigingen in configuratie scripts voor EdgeRouters (22 juli 2022).Edit (22 juli 2022): Wijziging van 21 juli 2022 teruggedraaid. De scripts voor te EdgeRouter X met vlan zijn bedoeld om op de corresponderende poort een switch aan te sluiten en niet een TV ontvanger. Edit (21 juli 2022): Scripts voor EdgeRouter-X (SFP) aangepast zodat vlan 4 niet als vid maar als pvid op de eerste poort van de switch geactiveerd wordt.Edit (12 maart 2022): Scripts voor EdgeRouter-X (SFP) aangepast zodat vlan 4 op de eerste poort van de switch geactiveerd wordt.Edit (10 maart 2022): Scripts toegevoegd voor het gebruik van vlan 4 voor TV.Edit (21 december 2021): Foutje in het script voor de EdgeRouter 4-SFP met TV ontvanger(s) op eth0 en eth1 hersteldEdit (18 o
hier ook een hinderlijk tikkend geluid uit het modem van tiktak de hele dag ?
Graag wil ik het email adres van mijn overleden vader definitief verwijderen. Hoe kan ik dat het snelst regelen?
Jouw contract gaat in zodra je jouw simkaart activeert.Stel ik zie nu een mooie aanbieding, maar huidige abonnement bij een andere provider loopt nog niet af,.Kan ik nu profiteren van de aanbieding en mijn sim over 2 maanden activeren?.
[Storing] haperend geluid StingRay radiozenders Op dit moment is er een storing bij de Stingray-radiozenders (kanalen 900 t/m 950), wat haperend geluid veroorzaakt. De oorzaak ligt bij de aanleverende partij, waardoor wij afhankelijk zijn van hun oplossing.We zijn op de hoogte en wachten op een oplossing. Zodra er een update is, zullen we die in dit topic plaatsen.Onze excuses voor het ongemak! Update 1 5-11-2024 21:44De storing is verholpen. De radiozenders van StingRay zijn weer te luisteren zonder haperingen