Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
hallo, ik heb een mail ontvangen voor mijn 2e tv- ontvanger deze heb ik niet via jullie en via marktplaats gekocht een tijd terug dus ik ben het niet eens om 5 euro extra hiervoor te betalen, tevens de 1e ontvanger in bruikleen van jullie is ook nog eens een verouderd model en er zijn al betere. Op bol.com kan je zelfs tv onvangers kopen https://www.bol.com/nl/p/afstandsbediening-kpn-diw7022-tv-box-voor-interactieve-tv/9300000154440770?referrer=socialshare_pdp_androidappAls jullie toch 5 euro per maand voor me 2e tv-ontvanger (die ik niet via jullie heb) ga rekenen dan ga ik me toch beraden om bij een andere internet aanbieder een abonnement af te sluiten
Hoi.Een tijd geleden heb ik via Belsimpel een iPhone 11 gekocht met als provider KPN.Sinds twee maanden ondervind ik flinke problemen met de iPhone 11. Ik krijg bijna geen verbinding meer met het 4G netwerk. Als ik buiten ben, verbindt mijn telefoon weinig tot niet. Dan moet ik even de vliegtuigstand aan, en vervolgens doet de verbinding het misschien 1 a 2 minuten.Bij vlagen heb ik bereik, maar meestal niet. Ik ben in de winkel geweest, heb een medewerker gesproken en heb een nieuwe SIM gekregen. Niets helpt.Toen kwam ik uit bij een eerder artikel. Dit artikel sluit volledig aan bij wat mijn problemen zijn. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, weet niet meer bij wie ik moet zijn, maar hoop hier eindelijk eens hulp te krijgen.Want het kan niet de bedoeling zijn dat ik betaal voor een telefoon die niet functioneert buiten de wifi om, lijkt me.Heel erg bedankt voor uw aandacht en wellicht voor uw hulp.
Het schijnt na de update van afgelopen woensdag (11 september 2024) dat de port forwarding niet werkt. Het bellen naar KPN levert geen resultaat blijkbaar snappen de mensen aan de telefoon niet wat port forwarding betekent. Ik heb het inmiddels werkend gekregen. Het schijnt dat je het apparaat/server waarnaar je de poort forward in het DMZ moet worden toegevoegd anders werkt de verbinding van buiten niet. Dit was voorheen niet nodig.
Na de update heb ik een aantal apps die niet of slecht werken. Ook heb ik het idee dat het bereik van de wifi minder is, plekken waar ik voorheen makkelijk kon surfen hebben nu beperkt wifi signaal.
De iPhone 16 is officieel aangekondigd! Vanaf vrijdag 13 september 2024 om 14:00 uur pre-order je de iPhone 16 bij KPN. Ben jij al benieuwd naar de nieuwe iPhone?InhoudiPhone 16, 16 Plus, 16 Pro en 16 Pro Max Welke iPhone kies jij? Apple iOS 18 iPhone 16-modellen vergelijken Levertijd iPhone 16 bij KPN Uitlevering in partijen We houden je op de hoogte Veelgestelde vragen iPhone 16, 16 Plus, 16 Pro en 16 Pro MaxOok dit jaar zit de nieuwe iPhone vol nieuwe functies. Zo zijn er niet 1, maar 2 nieuwe knoppen op het toestel. Met de Action Button open je met 1 druk op de knop je favoriete apps en functies. En dan is er nog de nieuwe cameraregelaar, daarmee leg je al je foto’s en video’s nog makkelijker vast.En op gebied van AI komt Apple Intelligence (vanaf release iOS 18.1) er aan: slimme functies en tools om je taken makkelijker en leuker te maken.Welke iPhone kies jij?Wij zijn benieuwd: Ben jij een groot Apple fanaat? Welke nieuwe iPhone ga jij kiezen? Dit zijn alle nieuwe iPhone 16
I ordered Internet Connection this morning via website, and it’s suddenly canceled by KPN.Please advice me on what happens? The customer number is **************. Admin: removed customer number due to privacy concerns
Beste mensen,in mei gewacht na afspraak op aansluiting in meterkast, vandaag zou men komen tussen 0900 en 1200. Niet gekomen. Zelf vrij genomen van werk. Als dit staat voor lidmaatschap kpn zie ik hier van af.ik blijf nu niet meer thuis. Het telefoonnummer heb ik na 30 minuten neergelegd. Waar om ons niet even bellen dat het niet lukt? Kunnen wij verder.vr grAdmin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Ik ontvang steeds de onderstaande melding terwijl gewoon gericht is aan @kpnplanet.nl This is the mail system at host ewsoutbound.kpnmail.nl.I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.<> failed: host mx.kpnmail.nl (195.121.65.158) said: 554 5.7.1 recipient '*****@kpnplanet.nl' not known (in reply to RCPT command Mail wordt maar niet verstuurd en ontvang steeds dat hij niet af te leveren is. Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Dat KPN een hetze is begonnen tegen de niet betalende gebruikers van een extra ontvanger moge duidelijk zijn, maar mag dit zomaar en hoe zijn ze aan die info gekomen?Mijn situatie is vrij simpel, ik ben begonnen met Lijbrandt glasvezel, dat werd overgenomen door Telfort, wat daarna KPN ging heten, maar met de transitie naar KPN met bijbehorende apparatuur begon het gezeik, jaren stabiel tv en internet gehad en toen ineens niet meer, tig belletjes gepleegd, monteurs over de vloer welke niet mochten zeggen dat de kwaliteit van de apparatuur ver beneden peil was.Toen de knoop doorgehakt en op het glasvezelmodem na alles in een doos gegooid, zelf alles nieuw aangeschaft, een Fritzbox opgehangen met een mesh-systeem eraan, 2x nieuwe VIP5202 tv boxen, en sindsdien storingsvrij…..en dan nu het beruchte mailtje of je meer wilt gaan betalen voor de 2e box…Daar ga ik het dan niet over hebben, want daar is al genoeg over te vinden hier op het forum, maar waar ik dan wel grote vraagtekens bij zet,
Via mijnaansluitingen.nl heb ik meer dan een half jaar geleden een aansluiting gevraagd voor mijn nieuwbouwwoning in Nederweert. Tot op heden is het nog niet gelukt met jullie (afdeling glasvezel nieuwbouw) in contact te komen. Ik wordt telkens te woord gestaan door de supportafdeling die jullie alleen per mail een verzoek in kan dienen om een antwoord te geven. Dit is al meerdere keren aangevraagd, maar telkens geen reactie. Ik moest eerst afwachten op de vergunning van de gemeente om gaan graven. Deze 10 to 12 weken zijn inmiddels voorbij en ik heb zelf de gemeente gevraagd hoe het met de vergunning stond. Ik heb beide personen binnen de gemeente gesproken die er over gaan, maar ze hebben geen enkel verzoek gekregen van KPN en/of Volkert Wessels (de uitvoerder) voor mijn adres om te gaan graven. Aangezien de glasvezelkabel voor mijn huis langs loopt hebben ze niet eens een vergunning nodig, maar alleen een meldingsplicht.Wat moet ik nu in hemelsnaam doen om antwoorden te krijgen.Bove
Hoi, op 22 augustus zijn er 2 geweest, tv box firmware en tv app.Maar ik kreeg alleen de laatste mail, die van de tv app. Mail van de firmware nooit gekregen. 2 mails op 1 dag is niet mogelijk ?