Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Ik heb de mail ontvangen van kpn met het nummer om bij coolblue te bestellen nu blijkt dat er maar 120 euro op de bon staat inplaats van de 250 euro wat ook in de mail staat ?
Goedenmorgen , Ik heb al meer als 2 weken Internet thuis , echter ontvang ik niks geen info met betrekking tot het welkomscadeau ? Gr Arjan
Goedemorgen alle. Ik ben al even klant bij kpn en zie nu de gaming actie met een console naar keuze. kunnen wij als bestaande klant hier ook gebruik van maken of staat er voor bestaande klanten niks te wachten?!
Enige tijd geleden werd aangekondigd dat KPN klanten via de Ziggo Go app het eufa cup voetbal gratis konden bekijken. Ik heb een account aangemaakt maar kon de app op mijn mediabox niet vinden. De website zegt dat ik moet kijken naar door KPN aangeraden apps die mogelijkheid is er niet. Ik heb met de klantenservice gebeld maar die kon mij niet meer vertellen dat ik zou kunnen streamen maar ook dat werkt niet. Op mijn vraag of KPN deze app niet gewoon bij de andere apps kon zetten werd geantwoord dat dit misschien wel zou gebeuren als Ziggo daar toestemming voor gaf. Kortom, blij gemaakt met een dooie mus. Hoe gaat KPN dit oplossen?
Wil je geen lid meer zijn van onze community? Jammer! Het beëindigen van je account kun je hier aanvragen en wordt verwerkt door één van de moderators. Let op:In het geval van beëindiging op eigen verzoek blijft de door jouw gegenereerde inhoud beschikbaar. Indien je er voor kiest om niet langer lid te zijn van de KPN Community en nadat je jouw account hebt afgesloten, zal jouw profiel – en daarmee ook je persoonsgegevens – op de community worden verwijderd. Jouw activiteiten, zoals je topics, reacties en likes, blijven bestaan maar zullen worden gemarkeerd als ‘anonymous’.*We kunnen er ook voor kiezen om jouw account te blokkeren, jouw profielgegevens te verwijderen en jouw gebruikersnaam te wijzigen in een niet herleidbare gebruikersnaam. *Uitzondering zijn activiteiten waarbij je handmatig je naam hebt toegevoegd. BronHet verzoek om je account te beëindigen, mag je hier in dit topic plaatsen. We streven ernaar om je verzoek binnen 3 werkdagen te verwerken.
Zelf mis ik soms de ‘dwaling’ en de quizzen… kan ook niet anders met zoveel sport deze zomer, maar dan wil ik toch deze even droppen… Wat is dit??
Ik ben weer actief geworden op het forum na lange tijd forum-moeheid 😁.Ik heb mijn aquarium opnieuw opgestart. Maar valt nog niet mee in het begin, bruinalg. Inmiddels een ander filter werkend. Aquarium : Juwel Rio 180.JBL solar natur led. Oase Biomaster thermo pro 350. En CEO, kooikerhondje Billy houdt nog steeds de wacht en laat mij elke dag uit. 😅
De iPhone 16 is officieel aangekondigd! Vanaf vrijdag 13 september 2024 om 14:00 uur pre-order je de iPhone 16 bij KPN. Ben jij al benieuwd naar de nieuwe iPhone?InhoudiPhone 16, 16 Plus, 16 Pro en 16 Pro Max Welke iPhone kies jij? Apple iOS 18 iPhone 16-modellen vergelijken Levertijd iPhone 16 bij KPN Uitlevering in partijen We houden je op de hoogte Veelgestelde vragen iPhone 16, 16 Plus, 16 Pro en 16 Pro MaxOok dit jaar zit de nieuwe iPhone vol nieuwe functies. Zo zijn er niet 1, maar 2 nieuwe knoppen op het toestel. Met de Action Button open je met 1 druk op de knop je favoriete apps en functies. En dan is er nog de nieuwe cameraregelaar, daarmee leg je al je foto’s en video’s nog makkelijker vast.En op gebied van AI komt Apple Intelligence (vanaf release iOS 18.1) er aan: slimme functies en tools om je taken makkelijker en leuker te maken.Welke iPhone kies jij?Wij zijn benieuwd: Ben jij een groot Apple fanaat? Welke nieuwe iPhone ga jij kiezen? Dit zijn alle nieuwe iPhone 16
kan ik mobiel abonnement verlengen met een ipad ipv telefoon. al jaren vaste klant met totaal pakket.
Hoi, Mijn abonnement zou verlopen op 4 oktober. Nu ben ik 18 september in de winkel geweest om mijn abonnement om te zetten naar een prepaid simkaart. Dat kon dan per 18 oktober ivm een maand opzegtermijn. Niet netjes, maar prima. Nu heb ik daar nog 2x achteraan gebeld omdat ik daarvan geen mail ontving ter bevestiging van mijn wijziging. Nu werd er aan de telefoon verteld dat de wijziging goed in het systeem stond en dat mijn abonnement per 18 oktober zou worden omgezet. Nu zijn er op 10 oktober toch weer mijn volledige abonnementskosten afgeschreven. Ik ben zwaar teleurgesteld van jullie service en ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Deze wijziging heeft me nu al heel veel tijd en moeite gekost, iets wat ik niet van KPN zou mogen verwachten. Elke keer wordt ik door een domme chatbot naar een bel afspraak gestuurd, terwijl ik in het buitenland zit. Dit heb ik overigens in het eerdere gesprek aangegeven, met daarbij de boodschap dat ik het toen absoluut geregeld wilde hebben;
Wanneer ik ExtraWifi instel, lukt het niet om WPS beveiliging in te stellen.Ik heb de WPS knop op het modem ingedrukt maar zonder succes. Modem wordt blijkbaar niet herkend of zo.
Mijn panasonic tv zit met hdmi kabel rechtsstreeks aan soundbar via hdmi2. Net een jaar glasvezel dus ook laatste kpn+ kastje.DIW7022. Zit met vaste kabel aan internet geschakeld. HDMI kabel van Kpn kastje naar HDMI 2 De laatste weken weigert regelmatig het geluid via de soundbar en blokkeert ook het terugzetten van tv naar eigen geluid. Kpn kastje van stroom en opnieuw opstarten helpt soms, maar vaak niet. Modem ook al tig keer opnieuw opgestart. Bijzonder is dat ik dvd recorder over hdmi 3 heb lopen en die wel over soundbar speelt. Als ik de soundbar over hdmi 3 laat lopen heb ik geen geluid bij tv met soundbar en kan ik ook niet terug naar tv geluid schakelen. Wordt geblokkeerd blijkbaar. Ga dan maar naar instellingen Kpn kastje en schakel daar in geluid de andere mogelijkheden in en dan weer terug naar standaard instelling. Weer kastje opstarten en soms gaat het geluid dan weer via soundbar. Ook al andere hdmi kabel voor hdmi 1 geprobeerd maar dat lost niet op. Beetje lang verh
Mijn konijn heeft helaas mijn adapter door geknaagd.Ik zou graag een nieuwe willen.klantnummer: **********Alvast bedankt Met vriendelijke groet, Letty Koller
Ik wil een maandelijkse betaling starten voor een Apple Watch, maar ik kan meer betalen dan het contract toestaat. Kan ik meer betalen op het maandelijkse contract of moet ik het vaste bedrag betalen?
Hallo,Ik heb momenteel een telefoonabonnement bij KPN en mijn moeder heeft een telefoonabonnement bij Odido, dat afloopt in januari 2025. Ik wil graag haar telefoonnummer overnemen en gebruiken op mijn huidige KPN-abonnement zodra haar contract afloopt. Is het mogelijk om dit nummer over te zetten naar mijn KPN-abonnement, en zo ja, hoe werkt het proces van nummerbehoud in dit geval? Moet er een contractoverdracht plaatsvinden of is er een andere procedure?Alvast bedankt voor de hulp!
Helaas ben ik mijn wachtwoord van mijn freeler emailadres vergeten. Op welke manier kan deze gereset worden? Ik hoor het graag.
Ben opnieuw twee gebeld door +31887751720 terwijl ik geen bereik heb! Heb al meerdere malen aangegeven dat ik 0 bereik heb en dat ik gemaild wens te worden. Via de chat kom je ook alleen op de optie uit dat je gebeld zal worden maar dit gaat niet! Mijn geduld is op.