Test mee: De nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV!
Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
6 maanden geleden al een topic opgestart voor ondersteuning van dynamische refresh rates bij de kpn tv+ box.Helaas nog steeds geen update naar een hogere android versie(die wel dynamische refresh rates) ondersteund.Ik kan dus nog steeds geen netflix, prime en andere apps op een fatsoenlijke manier bekijken omdat ik last blijf houden van hick ups wat erg onrustig kijkt.Ben dus nog steeds aangewezen op de apps van mijn Samsung tv zelf.Wanneer kunnen we de android update nou eens verwachten?
Afgelopen zomer hebben we de gloednieuwe TV+ App gelanceerd voor je smartphone en tablet. Nu nodigen we je van harte uit om deel te nemen aan de bètatest van onze nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV! Net als de mobiele app is deze ontworpen om je kijkervaring te verbeteren door live tv en streamingdiensten te combineren in één handige app op je Smart TV.Doel van de test Waarom meedoen? Wat vragen we van jou als tester? Wanneer kan je meedoen? Technische eisen: Algemene eisen: Hoe lang duurt het testen? Geïnteresseerd? Meld je dan nu aan! Meld je nu aan! Doel van de testWe willen de app zo gebruiksvriendelijk mogelijk maken voordat voordat we deze voor alle klanten beschikbaar stellen. We horen graag hoe de app presteert, of alles soepel werkt, en of je gemakkelijk vindt wat je zoekt. Waarom meedoen?Met de nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV vind je snel en eenvoudig waar je favoriete films en series beschikbaar zijn. Je kunt al je streamingdiensten en tv-zenders combineren in één app. We
HalloSinds enige dagen gaat zappen erg traag, en het TV+kastje schakelt steeds over van Multi naar Unicast, dit geld niet voor NPO1 t/m NPO3 , ook komt er steeds op ARD en ZDF ondertiteling.Ik heb een TV+ kastje, en een V10 internet modem, TV kastje is bedraad aangeslotenhoop op een goede oplossing
2 maanden geleden zijn wij overgestapt van coax naar glasvezel (dachten we). Omdat ik werkzaam ben in de IT wilde ik maar al te graag gebruik maken van een glasvezel verbinding. Ook ivm thuiswerken en wat kleine servertjes die ik heb draaien zag ik veel voordelen.Het begon bij het graven van de glasvezel kabel in de straat. Glaspoort vroeg netjes of wij aangesloten wilde worden. Na 1 jaar (na de graafwerkzaamheden) heeft glaspoort de kabel binnen aan kunnen sluiten. Vooralsnog niks aan de hand omdat we nog bij de oude provider zaten en expres afgewacht hebben tot alles in de meterkast aangesloten was.Eenmaal alles aangesloten in de meterkast zijn we op zoek gegaan naar een provider. Eerst een concurent van KPN (omdat die geen aansluit kosten rekende). Doosje met benodigdheden binnen gekregen die ik prima zelf kon aansluiten. Echter bleek de verbinding niet te werken. Toen begonnen de problemen. Ik zal ze opsommen.Provider gebeld dat het internet niet werkt. Die zou een monteur sturen.
Ben je bij dit topic terechtgekomen omdat je op zoek bent naar een oplossing voor het verbeteren van de wifi dekking in jouw woning, lees dan niet dit hele artikel (zonde van de tijd ;)), maar schaf een goed wifi accesspoint aan. (Geen wifi extender of wifi repeater maar een wifi accesspoint.) Overweeg dan ook direct om een goed dual-band wifi accesspoint aan te schaffen zoals bijvoorbeeld de WiFi "versterker" van KPN of een accesspoint van EDIMAX of Ubiquiti.Had je al een wifi router aangeschaft of heb je andere redenen om een eigen router in te zetten of heb je al een router aangeschaft, lees dan gerust verder.De Experia Boxen van KPN (met name de V10) zijn prima routers voor de niet veeleisende eindgebruikers, maar aan de andere kant bieden ze niet de flexibiliteit die van een router verwacht zou mogen worden. Daarnaast is het iedereen wel bekend dat de Experia Boxen bepaalde functionaliteit niet ondersteunen of niet correct ondersteunen.Denk hierbij aan:VPN tunnels waardoor het nie