Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Hoi allemaal, ik denk dat we het allemaal een beetje zat zijn dat KPN maar niet met een passende oplossing komt. dat het internet probleem groot is, dat heb ik ook wel door, maar dat KPN ons niet informeer naar het probleem en niet met een compensatie of tussen oplossing komt met bijv leentoestellen kan gewoon niet voor zo’n groot bedrijf. nu ben ik zelf niet van de media, maar misschien kunnen we onze krachten bundelen om naar Kassa of radar te gaan/mailen om deze storing zonder oplossing van KPN openbaar te maken. Wie is hier voor in?
Gooi er een vraag in (over bijna alles... maar wat niet perse met KPN te maken heeft). De volgende geeft antwoord op de vraag boven zijn/haar reactie èn stelt direct een nieuwe vraag.De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn Een uitgebreider antwoord dan ‘ja’ of ‘nee’ is leukTitel credits aan @JanZ_ 😉🙏🏾Ik trap af:Het is nu 17:10 uur, we gaan richting etenstijd. Wat staat er vandaag bij jou op het menu?
Goedemiddag Forum, Gezien de aanhoudende klachten met betrekking tot de iPhone 11 m.b.t. de mobiele data, en het uitblijven van de oplossing/vergoeding, vroeg ik mij af of er al een collectieve claim is opgesteld door een groep personen? ik heb zojuist een persoonlijke ingebrekestelling opgesteld, maar nog niet verstuurd naar KPN. Het lijkt me namelijk effectiever als er een collectieve claim/ingebrekestelling naar KPN wordt verstuurd. Op internet kon ik (nog) niks vinden. Kan iemand mij hier mee opweg helpen? of zijn er meer personen die dit overwegen? Met vriendelijke groet, Nick van den Heuvel
Op de Kpn site kan je onderstaande apple watch bestellen.Apple Watch Ultra 2 GPS Cell 49 mm, Black Titanium MilaneseKan iemand mij vertellen welke maat bandjes je dan krijgt?Bij Apple kan je onderstaande keuze maken.
Goedemiddag, Mijn superwifi’s blijven rood branden. Ik heb-ook al samen met kpn via facebook messenger- al van alles geprobeerd. De superwifi’s gereset door het gaat op de achterkant enige tijd in te drukken. Aangesloten aan het modem via de internetkabel. Uit en weer aan gezet. Allebei apart dus niet tegelijk. Uurtje gewacht en toen brandde het lampje groen. Zodra ik de internetkabel eruit haal gaat hij weer over in allerlei kleurtjes om daarna te eindigen in het rode lampje. Ik heb de superwifi’s ook 1 voor 1 dicht bij de meterkast gezet, ook daar een rood lampje. Wie of wie kan mij helpen? Ik wil heel graag weer door het hele huis wifi. Ik dacht hiermee iets goeds aan te schaffen.
Ik heb dezelfde vraag (Ik wacht nog op de softwareupdate van mijn BOX 12. Heeft nu nog versie SGEJ1000060E.Wil graag naar de nieuwste Software versie. Wanneer kan ik die verwachten.) en GEEN superwifi punten (ooit gekocht, maar weer terug gestuurd)Misschien staan bij mij die super wifi punten (versie 1 denk ik, want is erg lang geleden) ook nog geregistreerd?Kunt u ze voor me verwijderen aub? Bij voorbaat dank,Met vriendelijke groet Janne Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Goedemiddag, Ik heb nog een oud Telfort abonnement, namelijk TFT belbundel 2018 5GB + 1000 MB gratis.Totaal dus 6 GB per maand. Ik kan dit volgens de oude telfort voorwaarden maximaal 3 maanden meenemen.Omdat ik ook KPN internet en tv (oud telfort) heb wordt dit verdubbeld.In totaal kan ik dus maximaal 6 GB * 3 maanden = 18 GB * 2 = 36 GB aan data hebben. Ik overweeg om internet en tv om te zeggen.Wat verlies ik dan aan data? Alleen het verdubbelen of ook het 3 maanden meenemen?
Goedendag allen ik krijg eind evd maand een nieuwe aansluiting van KPN 1gb up en 1 gb down nu kom ik verschillende verhalen tegen over hoe en wat mijn vraag is : als ik de kpn box aansluit hierop inlog via de laptop, kan ik dan daarna als alles werkt de kpn box er tussenuit halen en de dream machine special edition aansluiten via de ONT en UTP kabel ? werkt dan alles of moet ik dan nog wat doen met de PPPoo ( of hoe dat ook heet ) de een zegt wel dat het moet en de ander zegt dat je de box er tussenuit kan halen en dat dan alles werkt reden is dat ik nu internet heb van fiber en een fritsbox ertussen heb staat en veel last heb van de dubbele nat ik maak alleen gebruikt van internet , geen tv . wel gebruik ik heel veel plex en emby om te streamen met mijn nas . ik heb thuis ook alles cat8 aangelegd
We updaten SuperWifi 2 die op de KPN Software zitten naar versie SW2.C.24.07.04. In deze Product Update lees je wat er is verbeterd en veranderd.InhoudWat zit er in deze update naar KPN Software SW2.C.24.07.04? Verbeteringen op de loginpagina SuperWifi 2 als master: stand alone modus Wifi beveiligingstype WPA2/3 Verdere inhoudelijke verbeteringen Overige verbeteringen qua weergave en informatie Bekende beperkingen Wie krijgt de update en wanneer? Moet ik zelf verder nog iets doen? Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleemWat zit er in deze update naar KPN Software SW2.C.24.07.04? Verbeteringen op de loginpagina De loginpagina geeft nu, onder de afbeelding, weer of de SuperWifi waar je verbinding mee maakt een master of slave is. Als je SuperWifi verbonden zijn met een KPN modem met de KPN Software, dan zullen de SuperWifi in slave modus zitten. Verder hebben we de informatieve melding dat je wijzigingen op het masterapparaat moet doen oranje gemaakt, in
Goedendag,Ik heb op verschillende lagen in mijn huis draadloze devices varieren van printers tot aan draadloze camera’s.Nu zou ik graag bepaalde devices toe willen wijzen aan de KPN router en niet de Super Wifi punten.Is dit mogelijk, zo ja hoe te doen?Thanks in advance
Ik krijg een mail op 31 augustus met het bericht dat ik binnen 5 dagen moet betalen om herinneringskosten te voorkomen.Dat heb ik gedaan en vervolgens worden er toch herinneringskosten berekend.De medewerker aan de telefoon geeft aan dat er binnen 30 dagen betaald moet worden met als uiterste datum 26-8. Waarom stuurt KPN dan pas een herinneringsmail op 31-8 met het bericht dat ik 5 dagen heb om de betaling te doen?
Beste KPN, Aangezien jullie het me op elke manier onmogelijk maken om een klacht in te dienen, anders dan telefonisch, bij dezen mijn klacht. Afgelopen nacht hebben jullie mijn Experia V10 een update gegeven waardoor alles “beter” zou moeten worden. Deze update heeft mijn hele thuisnetwerk om zeep geholpen.-Extra access point: werkt niet meer-DHCP-server: werkt niet meer-Pi-hole als DNS: werkt niet meerInmiddels ben ik al ruim een uur bezig geweest om weer iets aan de praat te krijgen in de standaard configuratie. Straks kan ik weer een uur besteden om alles weer helemaal opnieuw in te richten zoals ik het wil.Dat is fijn wakker worden als je voor je werk afhankelijk bent van internet. Kortom, een ongelofelijk waardeloze, slecht geteste update. En ook kansloos dat je alleen op deze manier (of met een brief!!!) een klacht kan indienen.Test voortaan beter of blijf gewoon van afwijkende configuraties af.Dank!
Na heel wat jaren begint mijn tv ontvanger het te begeven en de afstandsbediening ook. Graag ontvang ik een nieuwe tv ontvanger met afstandsbediening. Ook is de glasvezel drie keer niks en ontvang ik graag kostenloos wifi versterkers voor de tweede verdieping, want mijn bundel wordt leeg gezogen omdat de wifi het niet haalt tot boven, terwijl ik maar een klein huisje heb, en dat probleem kwam nooit voor toen ik GEEN glasvezel had. Daarnaast heb ik het wel verdiend aangezien ik al heel wat jaartjes klant ben, nog toen het beheer tot Telfort behoorde. Ben ook overgestapt toendertijd omdat de wifi van mijn vorige maatschappij elke x het bereik verloor, en dat probleem had ik met Telfort en KPN niet totdat het geen glasvezel werd. Graag zo spoedig mogelijk de producten verzenden zodat ik weer goed tv kan kijken en boven fatsoenlijk wifi heb.Daarnaast vroeg ik me af hoe zit het met tv kijken draadloos voor op de tweede verdieping? Bij voorbaat dank!