Test mee: De nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV!
Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Ik kan nergens terug zien wat voor mobiele abonnement ik heb. Ook niet bij mijnkpn.Als het goed is heb ik mijn abonnement sinds een paar maanden bij jullie met onbeperkt data.Maar ik kan dat nergens terug zien en weet dus ook niet of ik goed ga met mijn data. ik ben nu in buitenland (Scandinavie). Heb ik daar ook onbeperkt data?
Ik ben weer actief geworden op het forum na lange tijd forum-moeheid 😁.Ik heb mijn aquarium opnieuw opgestart. Maar valt nog niet mee in het begin, bruinalg. Inmiddels een ander filter werkend. Aquarium : Juwel Rio 180.JBL solar natur led. Oase Biomaster thermo pro 350. En CEO, kooikerhondje Billy houdt nog steeds de wacht en laat mij elke dag uit. 😅
Beste KPN Community,Ik heb recent een bestelling geplaatst bij KPN, maar ik heb tot op heden geen bevestigingsmail ontvangen. Volgens de trackinginformatie wordt mijn pakket morgen verwacht, maar ik maak me zorgen omdat ik geen enkele vorm van bevestiging heb gekregen.Zou iemand mij kunnen helpen om dit probleem op te lossen en te bevestigen of mijn bestelling correct is verwerkt?Alvast bedankt voor jullie hulp.Met vriendelijke groet,Anthony
Goedenavond allemaalIk had alle apparatuur retour gestuurd 1 moden, 2 tv ontvangers, 2 afstand bediening en zelfs alle kabels!Nu krijg ik een mail dat 1 tv ontvanger mist?, wat nu want ik weet echt zeker dat dit compleet is meegezonden 😔Wat moet ik nu doen? Ik krijg zelfs een mail met een laatste herinnering 😔😔 Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen Groet John
Ben je bij dit topic terechtgekomen omdat je op zoek bent naar een oplossing voor het verbeteren van de wifi dekking in jouw woning, lees dan niet dit hele artikel (zonde van de tijd ;)), maar schaf een goed wifi accesspoint aan. (Geen wifi extender of wifi repeater maar een wifi accesspoint.) Overweeg dan ook direct om een goed dual-band wifi accesspoint aan te schaffen zoals bijvoorbeeld de WiFi "versterker" van KPN of een accesspoint van EDIMAX of Ubiquiti.Had je al een wifi router aangeschaft of heb je andere redenen om een eigen router in te zetten of heb je al een router aangeschaft, lees dan gerust verder.De Experia Boxen van KPN (met name de V10) zijn prima routers voor de niet veeleisende eindgebruikers, maar aan de andere kant bieden ze niet de flexibiliteit die van een router verwacht zou mogen worden. Daarnaast is het iedereen wel bekend dat de Experia Boxen bepaalde functionaliteit niet ondersteunen of niet correct ondersteunen.Denk hierbij aan:VPN tunnels waardoor het nie
Live kijken en terugspoelen werkt nog steeds niet goed. (NPO1)En eigenlijk moet je ongeveer elke dag opnieuw opstarten om alle functies goed te kunnen gebruiken en het systeem een beetje snel te houden.......Wat hebben we een spijt van de overstap van de oude kastjes naar TV+. Zou geen enkel voordeel weten t.o.v. de oude setup.Alles gaat trager, menu/gids is traag, zappen is traag.Gids niet altijd even logisch (2x 'terug' is naar NPO1), op de home knop drukken kan je niet terug naar de zender waar naar je aan het kijken was.... Wat is wel een voordeel is is dat het goedkoper is maar dat is te merken ook. Had liever dat 10tje per maand over voor een beter systeem. Zo, frustratie er even uit. Lezen jullie mee KPN? Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]
prepaid toestel met mob nummer 06******** heeft nieuwe sim-kaart KPN wet activatiecode, dat werkte allemaal. Maar... kan alleen noodnummer bellen en geen andere nummers. Toestel is een Nokia105 4G. Hoor graag van jullie Admin: Mobiel nummer verwijderd i.v.m. privacy
3 super wifi punten door monteur geinstalleerd. Op zolder ( 2e verdieping) nu goede wifi. Op 2e verdieping kan laptop niet verbonden worden zonder kabel, pakt/ onthoudt wachtwoord niet. Gaat soms herverbinden ook, duurt 5 minuten. Op mobiel ook soms opnieuw wachtwoord invullen, automatisch verbinden lukt niet. Plek wifipunten gecheckt - geen obstakels. Instellingrn laptop en mobiel zijn correct. Hoe dit op te lossen?
Ik heb een nieuwe medion android tv gekocht en wil hiermee kpn itv kijken in duitsland.Ik heb de app gedownload op mijn tv, maar nu vraagt de app om een console voor de besturing.Prima, maar kan ik hiervoor iedere bluetooth console kopen die beschikbaar is, of is er een speciale?
Dit jaar ben ik 2 keer in buitenland geweest, Griekenland en Spanje. Beide keren kreeg ik geen verbinding in het land bij aankomst. Alles geprobeerd, roaming uit/aan, reset, zelf zoeken naar provider, Bluetooth aan/uit, simkaart eruit en weer erin, cookies verwijderd, etc. In Griekenland had ik nog mijn oudere Samsung en dacht dat het daar aan lag, maar sinds Spanje een nieuwe mobiel Samsung (A52) en al jaren een abonnement van KPN. Mijn contract is net weer verlengd. Nooit eerder deze problemen. Ik was alleen op vakantie en dan ben je vreselijk onthand wanneer je geen verbinding hebt. Kon uren niemand bereiken. Via andere mensen gevraagd of ik hun mobiel even kon gebruiken. Na een paar uur, alles uitgezet, weer opstarten pakte mijn mobiel eindelijk de lokale provider en bleef het goed. Wat kan ik hieraan doen? Kan het toch aan een verouderde simkaart liggen?