Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Ik heb al geruime tijd met regelmaat wel wifi maar geen internet. Na reset is het weer goed maar soms zelfde dag of dag erna heb ik het probleem weer. Al contact gehad met klantenservice. Geen probleem geconstateerd, reset gedaan, stroom van glasvezel kastje af en nu uiteindelijk nieuwe modem opgehaald bij kpn winkel. Vol goede moet, met nieuwe modem, maar binnen 24 uur wederom......wel wifi geen internet. Wie kan me vertellen hoe dit opgelost kan worden?
Ik heb een extra afstandsbediening besteld voor mijn kpn tv+ box.op mijn slaapkamer vinden wij het handig dat mijn vrouw en ik beide een eigen afstandsbediening hebben voor als iemand in slaap valt en we elkaar dus niet wakker hoeven te maken voor de afstandsbediening.nu is helaas het geval met de tv+ box dat als ik de extra afstandsbediening koppel de koppeling van de eerste verwijderd wordt en ik nu dus niks heb aan de extra afstandsbediening. graag een update van de tv box die doet wat je in het menu kan kiezen extra afstandsbediening koppelen.
Al vele maanden hapert het beeld en geluid van de tv even. Steeds in de avond tussen 9 en 10 uur, maar op verschillende tijden. Zowel bij TV kijken als terugkijken. Vanavond duurde het langer, van 20:55 tot 21:15. Niet op andere delen van de dag of avond. We gebruiken glasvezel, dus daarom denk ik dat iemand in de straat een apparaat opstart., of iets dergelijks.De (bedrade) opstelling is als volgt: glasvezelbox >Experiabox V10 > Netgear GS605v4 10/100/1000Mbps SWITCH > Arris Vip2952 v2 > Philips Smart TV. De switch verzamelt de arris, de tv en de stereostreamer. Wat kan het zijn?
Hallo Allemaal,Mijn ouders zijn onlangs van Ziggo naar KPN Glasvezel gegaan, alles werk bijna na behoren (internet, tv en telefoon). We zijn begonnen om de Synology NAS aan de praat te krijgen, Als ik een scan met Fing doe, wordt hij niet gezien. Maar als ik een scan doe via de app DS Finder doe wordt hij wel gezien. En volgens de DS Finder app heeft hij ook een ip adres. Of kan het zijn dat dit IP adres nog in het geheugen staat?Als ik inlog op de modem, dan zie het even anders uit dan mijn eigen KPN box 12, In het onderstaan de afbeelding (die ik niet in mijn modem heb) zie je wel dat de Synlogy is gekoppeld is maar geen IP adres.De NAS heeft volgens mijn geen vaste IP adress gekregen. Om een NAS in te stellen dien je naar een website te gaan (https://finds.synology.com/) en dan wordt ook een netwerk scan gedaan om je NAS toe te voegen. Deze scan vindt de NAS ook niet.Geprobeerd, om de modem en de NAS opnieuw op te starten, de netwerkkabels van de NAS in een andere poort van de mode
Op 17 oktober is onze glasvezelverbinding opgeleverd en werkt sinds die tijd naar behoren.Echter konden wij in de app niets terug vinden van ons abonnement en zodoende ook geen dingen wijzigen (zenderpakket toevoegen enz.)Contact gehad en dit is direct gecorrigeerd. Men zei dat er iets fout was gegaan en dat het abonnement niet was geactiveerd in de systemen maar de verbinding was al gewoon sinds 17 oktober in de lucht. Omdat wij 14 dagen moeten wachten na de eerste verbinding op een voucher voor de PS5, heb ik gevraagd of ze dan wel 17 oktober aanhouden. Dit was geen probleem. Tot op heden nog geen voucher gehad en nu weer contact gehad...…Nee meneer, uw verbinding is 25 oktober actief geworden en vanaf die datum gaat de 14 dagen in.! Dit is echt belachelijk, ik kan er niets aan doen dat jullie fouten maken en verwacht een klantgerichte oplossing.
Ik heb van de een op de andere dag ineens geen internet op mijn telefoon (en dus carplay) zodra ik met apple carplay verbind.ik heb gewoon 5G, heb bereik, heb data, echter zodra mijn telefoon met CarPlay verbindt werkt internet niet en geven apps als Flitsmeister in de auto aan dat er geen internet is. Zodra ik bluetooth uit zet werkt het weer.Uiteraard mijn telefoon eens ontkoppeld van de auto, opnieuw gekoppeld, zelfde probleem.Hoe kan ik dit oplossen?
Telefonisten in dienst van KPN bellen mij, en staan aan mijn deur. Ze doen alsof ik verplicht ben om over te stappen omdat er een KPN glasvezel netwerk in mijn straat ligt. Dit is complete onzin, ik ben helemaal niet verplicht om over te stappen op iets. Dit is een vrije markt, dit is niet de soviet unie, ik kan zelf kiezen wie mijn provider is. Ik wil met rust gelaten worden door jullie, en niet jullie vervelende hufterige onbeschofte verkooppraatjes aan mijn deur of telefoon hebben. Dank u wel.
Vanaf het moment dat wij een Fritz!box 7590 AX in huis kregen kan ik mijn Sonos apparatuur (gaat om een Sonos Connect) niet meer verbinden met de router. Ik heb al een half uur aan de lijn gehangen met de Sons helpdesk, geen resultaat. Fabrieksinstellingen van de Sonos hersteld, de Sonos app vernieuwd, het wifi wachtwoord veranderd (= het voorlopig laatste idee van de Sonos helpdesk), helpt ook niet.In UK vond ik iemand met een Sonos Play en een Fritz!box 7590, zelfde probleem (21-10-2024), kan niet verbinden.Wie heeft een oplossing?
Afgelopen zomer hebben we de gloednieuwe TV+ App gelanceerd voor je smartphone en tablet. Nu nodigen we je van harte uit om deel te nemen aan de bètatest van onze nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV! Net als de mobiele app is deze ontworpen om je kijkervaring te verbeteren door live tv en streamingdiensten te combineren in één handige app op je Smart TV.Doel van de test Waarom meedoen? Wat vragen we van jou als tester? Wanneer kan je meedoen? Technische eisen: Algemene eisen: Hoe lang duurt het testen? Geïnteresseerd? Meld je dan nu aan! Meld je nu aan! Doel van de testWe willen de app zo gebruiksvriendelijk mogelijk maken voordat voordat we deze voor alle klanten beschikbaar stellen. We horen graag hoe de app presteert, of alles soepel werkt, en of je gemakkelijk vindt wat je zoekt. Waarom meedoen?Met de nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV vind je snel en eenvoudig waar je favoriete films en series beschikbaar zijn. Je kunt al je streamingdiensten en tv-zenders combineren in één app. We
ik gebruik KPN TV+.sinds langere tijd word ik steeds geconfronteerd met een rood en een groen balletje bij iconen van Mail en instellingen in de balk bovenaan het scherm.Dit betreft het inloggen met Googleaccount (wat ik niet wil), en Instellingen ivm menuweergave…het irritante is dat ik de balletjes niet wegkrijg, waardoor ik niet weet of er nwe mails of opmerkingen zijn. Het is steeds dezelfde.Ik ervaar hierdoor "vinkjes-stress” .. Wat moet ik doen om die meldingen weg te krijgen?groeten,Peter
Maanden lang niks aan de hand en plots loopt beeld na 2 seconden vast, gekke is dat na 1x druk op de knop terugspoelen het beeld weer perfect doorloopt, maar na switchen naar andere zender dus hetzelfde probleem.Heb de Superwifi punt rechtstreeks op de Experia box V10 aangesloten en het KPN DIW7022 kastje verbind daar weer mee draadloos, nogmaals nooit problemen en nu ineens dit….
Ik heb glasvezel van KPN . De tv is via wifi aangesloten. De Tplink deco x50 zit aangesloten op het modem. Ip adres modem 192.168.2.x de deco’s staan op 192.168.68.x Ik kom van ziggo. Een en ander is ingesteld door KPN monteurDe snelheid is nu met speedtest 1 Mb terwijl ik richting 1000Mb verwacht.Wat doe ik fout! Of moet ik de ip range op de Deco’s veranderen.
Dag KPN , Weken (5-6) terug heb ik proefabonnement Gamerspass Xbox afgesloten via mijn telefoonnummer KPN . Intussen kon Én kan ik niet langer het Microsoft account in . Gebruik de pass niet en wil deze niet meer gebruiken ..inmiddels maandelijkse incasso's afgeboekt . Microsoft is niet bereikbaar . Immers kan dat alleen via inlog met dat account .. . geen mogelijkheid tot logisch niet geautomatiseerd (teiefonisch ) contact Echter zoek ik een oplossing . Het neerleggen bij Microsoft is niet afdoende voor een oplossing . Antwoord: dan maar je nummer afkopen en rekeningnummer opzeggen .. Het zal worden afgeschreven 😅Mijn bewindvoerder heeft een brief geschreven . Starre houding blijft . . Zo werkt dat niet geeft ook mijn bewindvoerder aan Dus elke gebruiker die niet keer kan inloggen wordt zo te woord gestaan. Graag kom ik tot een oplossing .. Groet , Chris