Skip to main content
Beantwoord

Dure klantenservice verbreekt verbinding voordat ik mijn vraag heb kunnen stellen

• 19 september 2022
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

Zojuist de klantenservice gebeld !! 3x doorverbonden 😡 15 minuten aan telefoon gehangen en niemand gesproken behalve degene die zegt ik verbind u even door. En dan 53 ct per minuut betalen . Schande !! En dan nog niet eens mijn vraag kunnen stellen . Wat betekent klantenservice???

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Franskuh 

Helaas is het soms (erg) druk bij de telefonische klantenservice, maar KPN is bereikbaar via een gratis nummer (0800-0402). Hoe heb je het nummer opgezocht, via Google? Dan kom je vaak terecht bij een dure doorschakeldienst. KPN staat daar buiten.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

• 0 reacties
  • 19 september 2022

Hallo @Franskuh KPN bellen kost helemaal niets, mits je het juiste nummer belt: 0800 0402.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17521 reacties
  • Antwoord
  • 19 september 2022

Hallo @Franskuh 

Helaas is het soms (erg) druk bij de telefonische klantenservice, maar KPN is bereikbaar via een gratis nummer (0800-0402). Hoe heb je het nummer opgezocht, via Google? Dan kom je vaak terecht bij een dure doorschakeldienst. KPN staat daar buiten.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17521 reacties
  • 19 september 2022

Hallo @Franskuh , wat is je vraag en/of probleem?

Er is veel ervaring op het forum, dus mogelijk kunnen wij (klanten, net als jij) je helpen.
Ook zijn hier KPN medewerkers (moderators) die je kunnen helpen.