Omdat ze als kitten de verpersoonlijking van een uk was, heb ik haar Puk genoemd. Al noem ik haar eigenlijk Boef of Boeffie, ik ben lekker consequent zeg maar .
Hahaha ik denk dat er weinig katten bestaan die alleen bij hun ‘roepnaam’ genoemd worden. Die van mij heten officieel absoluut geen ‘Sponky’ ‘Fatty-Poes’ en ‘meneer Petoetsie’ maar daar luisteren ze wel beter naar dan naar de echte namen
Hahaha ik denk dat er weinig katten bestaan die alleen bij hun ‘roepnaam’ genoemd worden. Die van mij heten officieel absoluut geen ‘Sponky’ ‘Fatty-Poes’ en ‘meneer Petoetsie’ maar daar luisteren ze wel beter naar dan naar de echte namen
Nou @Maja_ Mijn katten (Pretzel en Simba) luisteren zeer goed naar hun namen, maar ze hebben geen andere namen ook, alleen vergis ik me wel eens als ik Pretzel wil roepen dan roep ik Simba en andersom.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.