Skip to main content

Iedereen wordt van andere dingen blij, de ene van een bos bloemen en de andere van een glaasje wijn… Mijn hart gaat eerlijk gezegd altijd kloppen van de nieuwste tech ;) 

Maar zeg eens, waar worden jullie echt blij van? :-) 

#BeHappy

 

Km's gaan maar langzaam, dit was een week of twee geleden ergens, was toen een zevental weken pas op weg,... 😑


Ik zie in de PostNL app dat ik morgen een brief krijg. Nu hopen dat het niet is dat er over enkele jaren iets komt. 

Ik ben in ieder geval positief enthousiast en ga heerlijk kunnen slapen zodalijk.

 


Per vandaag een Pixel 6A in bezit. Ja hij is er al een jaar, kwam toen met Android 12, heeft nu Android 13, krijgt nog 14, en heeft nog 4 jaar lang maandelijkse beveiligingsupdates. In combi genomen bij de Magenta's met een jaarabbo. Wilde graag terug naar het oude nest na pakembeet 16 jaar. Echt een leuk ding voor dat beetje geld!

Had niet verwacht dat een toestel zonder al die fabrikantensoftware zo fijn kon zijn. 

Het overzetten van alle Apps van de Huawei P30 naar de Pixel 6A was ook kinderlijk eenvoudig met een usb-c kabeltje! Hoefde niet eens op alle apps opnieuw in te loggen. De P30 3,5 jaar gehad. Ondanks dat die nog redelijk prima is werd die toch wat buggy. 


Klinkt goed, JB!

 

Ik wordt blij van spelletjes doen. Zaterdag weer een dagje gepland om met een paar vrienden de hele dag bordspellen te doen.


Eindelijk 'echte' sneeuw 😃❄️☃️👌🏼

Mijn kittens zijn minder enthousiast 

 


Wat een super schattige foto!


Wat een super schattige foto!

Vooral die éne pootafdruk in de sneeuw waaraan je kunt zien dat dat beestje sneeuw blijkbaar echt niets vindt.


Charlie vond het wél leuk vanmorgen, hij probeerde driftig sneeuwvlokjes te vangen 😍 Henry was minder gecharmeerd, die heeft een klein rondje gerend, even onder een afdakje naar de vlokken gekeken en holde toen weer in huis 😁


Mijn oudste zoon haalde 3 jaar geleden zijn 1e master aan een universiteit in Duitsland. Hij heeft toen die studie vanwege corona online afgerond. Maar, hij kreeg zijn masterdiploma via de post opgestuurd. Dat was wel echt een afknapper.

Nu organiseert die universiteit toch een verlate diploma-uitreiking voor alle studenten die hun diploma via de post gekregen hebben. Ik vind het een top-actie!

Kijk, hier word ik nu echt blij van!😀


Charlie vond het wél leuk vanmorgen, hij probeerde driftig sneeuwvlokjes te vangen 😍 Henry was minder gecharmeerd, die heeft een klein rondje gerend, even onder een afdakje naar de vlokken gekeken en holde toen weer in huis 😁

 

Hier ook zo! De broertjes als een malle naar buiten willen 🤣 eerst voelend met de pootjes in de sneeuw, vervolgens naar buiten en als een gek luchtacrobatiek om sneeuwvlokjes te vangen. Inmiddels zijn ze al een poosje bekaf binnen weer aan het slapen. 


https://arcadespot.com/game/pokemon-leaf-green/

Kinderachtig of niet. Pokémon is en blijft leuk. Nieuwe technologie betekent dat ik, buiten werktijd, geen Gameboy nodig heb. Maar gewoon op de computer kan spelen.

Een stukje levende nostalgie. 


https://arcadespot.com/game/pokemon-leaf-green/

Kinderachtig of niet. Pokémon is en blijft leuk. Nieuwe technologie betekent dat ik, buiten werktijd, geen Gameboy nodig heb. Maar gewoon op de computer kan spelen.

Een stukje levende nostalgie. 

Ik was dus een tijdje terug op zoek naar de beste manier om Gameboy-spellen te spelen in de hedendaagse wereld en toen kwam er een opmerkelijke winnaar uit de bus: de PSP! Door middel van soft-modding kan ik gameboy-emulatoren draaien op de PSP en overal waar ik wil spelen. Doe het tegenwoordig nog maar weinig maar in het verleden wel wat tijd mee doorgebracht. Helaas wel illegaal maar ik vraag mij oprecht af in hoeverre zo'n online variant een legaal verkregen ROM bevat. Voordeel van de PSP is dat ik er óók PSP-games mee kan spelen en ook nog UMD's mee kan afspelen mocht ik dat willen 🥳


Ik mis mijn gameboy 😭


Ik mis mijn gameboy 😭

Nja ik dus oprecht niet, van alle Gameboys vond ik de Advance het fijnste spelen en vooruitkijkend denk ik dat die misschien ook wel het meest vooruitstrevend was naar model (knoppen naast het scherm net als moderne handhelds) maar op alle Gameboys op de SP na miste ik één belangrijk ding: backlight. De SP had die wel maar de SP was echt een gedrocht om mee te spelen, mega oncomfortabel. PSP1000 is naar mijn mening hedendaags echt de way to go. Volgens mij had ik toen voor 50 euro alles wat ik nodig had, inclusief memory-stick adapter én SD-kaarten.


Mooi groen…

 


Audi E-tron

… is niet lelijk! 😅


Audi E-tron

… is niet lelijk! 😅

Ah, je hebt de Monteur v/d Week gespot!


Haha, 😍!

Hier worden wij vandaag, op kantoor, blij van:

 


Altijd op dinsdag, als ik niet op kantoor ben. Ik begin een patroon te zien. 

 

Audi E-tron

… is niet lelijk! 😅

Toch gaat er niets boven rood:

 

 


Toch gaat er niets boven rood:

Als je dan met een Ferrari komt, kom dan wel met een mooie.. De F40 blijft wat mij betreft de ultieme Ferrari, in ieder geval qua looks 😍😍

 


Geef mij toch maar iets waar het dak vanaf kan.

 


@NHendriks en @wjb Waarom niet allebei? 

 


Toch gaat er niets boven rood:

Als je dan met een Ferrari komt, kom dan wel met een mooie.. De F40 blijft wat mij betreft de ultieme Ferrari, in ieder geval qua looks 😍😍

Als ik aan Ferrari denk, denk ik maar aan één model: de Ferrari Testarossa.


Als ik aan Ferrari denk, denk ik maar aan één model: de Ferrari Testarossa.

Als ik aan Ferrari denk dan denk ik aan een sprookje.

Er waren eens een Nederlander en een Belg.

 


Als ik aan Ferrari denk dan denk ik aan een sprookje.

Er waren eens een Nederlander en een Belg.

 

Bijna synchroon… 😀

(En om het hier gezellig te houden, ga ik nu niet opschrijven wat ik nu denk.)


Reageer