Het is weer raak deze week.
Al 4 keer door KPN gebeld om in aanmerking te komen voor een korting.
Tja elke keer weer vertellen dat ik GEEN mobiele telefoon heb en ook niet van plan ben er ooit een aan te schaffen.
De laatste keer wilde ik wel wat dieper op de zaak in gaan maar de verbinding werd verbroken (of het nu aan mij lag of de beller, nadat ik zei dat ik nooit een mobiele telefoon zou aanschaffen laat ik in het midden)
Maar dat ik zo langzamerhand wel eens zou willen dat ik een vaste klantenkorting zou kunnen krijgen, en dat ze dat misschien eens bij “mijn status” zouden kunnen vermelden, hoeven ze me ook niet steeds lastig te vallen met aanbiedingen waar ik nooit iets aan zal hebben.
Heb al sinds 2001 een KPN abonnement (en daarvoor alleen telefoon) en ben nog nooit geswitcht .
Ik zeg elke keer dat ik door de KPN gebeld wordt dat ik wel eens vaste klantenkorting zou willen hebben, maar tot nu toe krijgen alleen switchers constant kortingen, of je moet meegaan met de digitale hype. Maar trouwe klanten krijgen alleen een steeds hogere rekening,
Als antwoord krijg ik steeds , dat ik me bij het bel-me-niet-register moet melden, maar dan sta ik daar weer geregistreerd, en kan ik als ze bellen mijn wens niet doorgeven.
Ooit zou het kwartje toch eens moeten gaan vallen.
Hopeloos op de site van KPN naar een contact email adres van de KPN gezocht, maar helaas nergens te vinden…..regel je zaakjes via “mijn KPN”...Maar ook daar geen contact mogelijkheid.
Nou dan maar op het forum...