Beantwoord
digitenne nieuwe stijl
Ik heb al enige jaren tot tevredenheid Interactieve tv, met 1 televisie. Op de slaapkamers heb ik twee televisies staan, aangesloten via digitenne. Omdat ik de kastjes toen gekocht heb (1 kastje/kaart en 1 recorder) betaal ik geen extra kosten. Ik heb trouwens op de tv in de woonkamer ook nog een gekochte Digitenne aansluiting/kaart voor noodgevallen als internet eruit ligt. Nu blijkt dat Digitenne gaat veranderen en ik daarvoor nieuwe kastjes moet huren. Ik ben daarvoor dan 120 euro op jaarbasis kwijt. Is het een alternatief?
Beste antwoord door PeterG
En ja, da's de zoveelste 'fout' die KPN met het woord gratis maakt(e).
Bedoeld wordt namelijk: je betaalt geen abonnement voor Digitenne, alleen huur voor de ontvangers.
Want gratis digitenne wordt en werd ook verteld aan klanten die korter dan juli 2011 digitenne-ontvangers hebben. En die betalen gewoon huur per digitenne-ontvanger. Maar hebben wel het "digitenne-abonnement" dus gratis.
Bekijk origineelBij het afsluiten van Interactieve TV is duidelijk gezegd: gratis Digitenne.
Bedoeld wordt namelijk: je betaalt geen abonnement voor Digitenne, alleen huur voor de ontvangers.
Want gratis digitenne wordt en werd ook verteld aan klanten die korter dan juli 2011 digitenne-ontvangers hebben. En die betalen gewoon huur per digitenne-ontvanger. Maar hebben wel het "digitenne-abonnement" dus gratis.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.