Beantwoord
Geen bereik via Digitenne (Friesland)
al jaren maken wij op camping De Rakken in Woudsend(Friesland) gebruik van digitenne en betalen hier ook uiteraard voor. Nu hebben we een nieuw kastje gekregen van kpn en willen we de t..v. weer activeren, maar helaas. Na 2 x vreselijk lang wachten( meer dan 2x een half uur) de mededeling van een medewerker van kpn ontvangen dat er slecht bereik is in Friesland. Dat is nog zwak uitgedrukt. Er is in Woudsend geen bereik meer. Hoe en wanneer lost u dit op? Sinds eind vorig seizoen zijn we niet meer op de camping geweest. We hebben dus niet kunnen controleren sinds wanneer er geen gebruik meer is.
We horen graag van u.
m.vr.gr.
fam. Keizer
We horen graag van u.
m.vr.gr.
fam. Keizer
Beste antwoord door Erik van KPN
Hoi @1Pieterdina , welkom! In principe moet het allemaal werken, maar er zijn wel wat factoren van invloed. De belangrijkste is de antenne. Ton geeft daar ook al goede tips over. Zorg dat je de antenne goed uitricht. Het kan zijn dat je deze, voor de beste ontvangst buiten moet plaatsen. Als je antenne ouder is dan de Funke v5 (DSC550) geef het even aan, dan kan ik die voor je vervangen.
Vul verder je gegevens in op je profiel met het CAS ID van de nieuwe ontvanger in het veld 'persoonlijke opmerking'. Laat hier even weten als je dit gedaan hebt. Dan kan ik voor de zekerheid controleren of de ontvanger goed geactiveerd is.
Bekijk origineelVul verder je gegevens in op je profiel met het CAS ID van de nieuwe ontvanger in het veld 'persoonlijke opmerking'. Laat hier even weten als je dit gedaan hebt. Dan kan ik voor de zekerheid controleren of de ontvanger goed geactiveerd is.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.