De digitenne ontvanger werkt niet goed. Na alles te hebben geprobeerd ben ik er nu achter gekomen dat het probleem ligt bij de uitgang waar de HDMI kabel in wordt gestoken. Het signaal is goed ( 100% ) of nul. Als ik de HDMI stekker er wat uittrek of mee wiggel dan doet ie het weer (even) totdat ik overschakel naar een andere zender. Heb ook geprobeerd met een nieuwe HDMI kabel maar het zit duidelijk in de uitgang van de ontvanger.
Beantwoord
HDMI aansluiting Digitenne ontvanger is kapot
Beste antwoord door Noordzee
Hallo
Een moderator gaat jou een nieuwe ontvanger opsturen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
- Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.