Beantwoord
Radio zenders via Digitenne
Is het mogelijk om naar de radiozenders van Digitenne te luisteren als de TV uitstaat? Met andere woorden kan ik naast de TV (die ik via HDMI heb aangesloten op het Digitenne kastje) ook gebruik maken van de tulp uitgangen Audio L en Audio R om daar bijvoorbeeld een speaker op aan te sluiten.
Beste antwoord door Anonymous
HenkdB schreef:
Is het mogelijk om naar de radiozenders van Digitenne te luisteren als de TV uitstaat? Met andere woorden kan ik naast de TV (die ik via HDMI heb aangesloten op het Digitenne kastje) ook gebruik maken van de tulp uitgangen Audio L en Audio R om daar bijvoorbeeld een speaker op aan te sluiten.
Hallo
op die tulpuitgangen kun je niet rechtstreeks de luidsprekers aansluiten, maar kun je een kabel aansluiten naar een ingang van je versterker of audio-installatie met losse of ingebouwde luidsprekers.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.