Beantwoord

KPN e-mailaccount en e-mailadres aanmaken

• 3 June 2024
  • 8 reacties
  • 71 keer bekeken

Reputatie 2

Hallo,

ik zit sinds bijna een week bij KPN. Heb opgezegd bij Ziggo.

Ik wil graag een nieuw e-mail account en e-mail adressen gaan aanmaken.

Hoe moet ik nu een e-mail account aanmaken en email adressen? Gebruik momenteel het e-mail adres van Ziggo nog. Moet het e-mail adres van KPN dan eindigen op KPN.com?

Hoor het graag.

Alvast bedankt.

Groetjes, Michel 

icon

Beste antwoord door wjb 3 June 2024, 15:45

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Het is handiger om een Gmail account aan te maken, of een mailadres bij een andere algemene mailprovider,@Mike Donders. Als u weer gaat veranderen van provider hoeft u niet alles weer te veranderen.

Reputatie 2

Hartelijk voor je bericht. Voorlopig, de eerste 20/30 jaar gaan we niet meer veranderen…

Nog een vraag, hoe maak je een email account en email adressen aan?

Graag nog je bericht.

Mvgr. Michel

Reputatie 7

Als je al een KPN ID hebt gemaakt en jouw thuisabonnement daar aan hebt gekoppeld dan kan je via https://email.kpn.com de emailaccounts beheren.

Reputatie 2

Oke, bedankt,

Ik gebruik momenteel nog mijn mailadres van de oude provider (ziggo), is namelijk nog 6 maanden bruikbaar. Maar ondertussen (nu) kan ik nu toch reeds een nieuw mailadres toevoegen? Nieuw account aanmaken en emailadressen toevoegen. Kan dit?

Hoor het graag. Mvgr. Michel

Reputatie 7
Badge +9

Oke, bedankt,

Ik gebruik momenteel nog mijn mailadres van de oude provider (ziggo), is namelijk nog 6 maanden bruikbaar. Maar ondertussen (nu) kan ik nu toch reeds een nieuw mailadres toevoegen? Nieuw account aanmaken en emailadressen toevoegen. Kan dit?

Hoor het graag. Mvgr. Michel

Ja hoor, geen probleem.

Piet.

Reputatie 2

Oke, bedankt Piet.

Kan bijvoorbeeld, Mike.d@KPN.com ?

Reputatie 7

Dat zal je toch echt zelf even moeten proberen via die link die ik je gegeven heb.

Reputatie 7
Badge +9

Oke, bedankt Piet.

Kan bijvoorbeeld, Mike.d@KPN.com ?

@Mike Donders @kpn.com is voorbehouden aan het bedrijf KPN zelf. Je kunt wel via de link die @wjb plaatste e-mailaccounts aanmaken met @kpnmail.nl. Daaraan kan je eventueel e-mailadressen koppelen met verschillende domeinnamen, zoals @kpnmail.nl, @planet.nl, @kpnplanet.nl, @wxs en nog veel meer. Kijk onder andere hier eens: https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/e-mailaccount-of-adres-aanmaken-of-opheffen

Reageer