Geachte KPN-medewerker,
Ik schrijf u naar aanleiding van mijn wens om mijn factuur als PDF te ontvangen. Het zou voor mij en mijn bedrijf veel gemakkelijker zijn om de factuur als PDF-bestand te ontvangen, zodat deze automatisch geboekt kan worden in Moneybird. Al mijn leveranciers sturen hun facturen al in PDF-formaat, dus het zou fijn zijn als KPN dit ook zou doen.
Ik heb begrepen uit berichten op het forum dat KPN in het verleden wel PDF-facturen heeft verstuurd. Ik heb zojuist met uw klantenservice gebeld en begrepen dat er geen maandelijkse PDF meer wordt verstuurd vanwege veiligheidsredenen. Echter, als ik begrijp dat jullie wel handmatig 12 facturen van het afgelopen jaar kunnen versturen. Betekent dit dan niet dat er nog steeds een veiligheidsrisico bestaat?
Daarom vraag ik u vriendelijk om nogmaals te kijken naar de mogelijkheid om mijn factuur als PDF te versturen. Het zou voor mij een enorme tijdsbesparing betekenen en bovendien zou ik deze tijd kunnen besteden aan declarabele uren. Als dit niet mogelijk is, zou ik helaas gedwongen zijn om op zoek te gaan naar een andere leverancier.
Ik hoop dat u mijn verzoek serieus wilt overwegen en dat we samen een oplossing kunnen vinden voor deze kwestie.
Met vriendelijke groet,
Leon
Â
Â
Â
Â