Hmm, nu ik het zo in je screenshot zie staan, valt het me op dat er iets heel vreemds aan de hand is @Florisc
Als er een bestelling geplaatst wordt, kan er voor 1 actie gekozen worden. Het maakt hierbij niet uit of je de bestelling geplaatst hebt via je MijnKPN account óf via een KPN medewerker. Bij jou lijken er echt 2 acties tegelijkertijd op de contractsamenvatting te staan. Dit is iets dat technisch gezien onmogelijk zou moeten zijn dus ik begrijp niet hoe dit heeft kunnen ontstaan.
Je hebt korting voor de eerste 12 maanden maar óók voor de eerste 6 maanden op internet, en ook bij TV+ staan er kortingsregels voor 2 verschillende periodes. Dit is echter helemaal niet mogelijk wat er ook de reden van zal zijn dat er -zoals het hoort- maar 1 kortingsregel per product toe wordt gepast. Aangezien het echt onmogelijk is, zal er ook niet alsnog een dubbele korting aangezet kunnen worden.
Ik snap wel dat dit toch wel flink tegenvalt, aangezien het buiten jouw schuld om op deze manier aan jou is gepresenteerd. Zelf kan ik je hier niet verder mee helpen, maar wil je aanraden om hier online een klacht voor in te dienen en de contractsamenvatting waar de dubbele korting op vermeld staat dan als bijlage mee te sturen!