Beantwoord
Bekabeld internet trager dan zou moeten
momenteel 3 maand KPN glasvezel internet, WiFi werkt inmiddels redelijk goed alleen de beloofde snelheid van 100mbps haal ik steeds niet bekabeld blijft die steeds tussen de 68 en 81 Mbps hangen alles is rechtstreeks aangesloten ook al andere bekabeling getest werkt niet. Ik hoop dat jullie iets vanaf jullie kant (KPN) kunnen veranderen, voor heen ziggo toen haalde ik keurig dan 200 Mbps momenteel overweeg ik om terug te gaan naar ziggo.
Beste antwoord door Marcia van KPN
Yes, je hebt het bij het rechte eind. @Boker , je staat nu op EoF. Voor jouw informatie: dat betekent dat je 100 Mbit/s maximaal kunt halen. Op het moment dat jij bijvoorbeeld je tv-ontvanger aan hebt staan, dan wordt de bandbreedte die deze nodig heeft, eraf gehaald. Je kunt dan dus nooit meer 100 Mbit/s halen. Ik laat je omzetten naar GoF, dat kan enkele weken duren. Daarna zou je wel minimaal 100 Mbit/s moeten kunnen halen, ook als je andere apparatuur aan hebt staan.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.