Beste allemaal,
Wij zitten hier met een behoorlijk storend probleem.
Regelmatig, op z’n minst meer dan 5 keer per dag, valt bij ons alles geheel uit en kunnen we misschien even 5 minuten niks meer doen, met thuiswerken en gamen thuis is dat echt bizar irritant.
Ik heb vernomen uit vorige forum posts dat KPN natuurlijk geen inzake kunnen zien van klanten van Budget Alles in 1, logisch, alleen is het probleem wat wij ervaren volgens de klantenservice van Budget Alles-in-1 gerelateerd aan een KPN-wide storing (waar aan gewerkt zou worden door KPN naar hun zeggen) en zeggen hun dat de connectie van onze Experia V10a modem geheel perfect is en dat het opgelost zou zijn vroeg in December.. terwijl het nu al de 26ste is lol..
Nou is het zo dat ons Budget Alles-in-1 contract is afgelopen en we over gaan stappen naar glasvezel rond Januari via T-Mobile (Thank god), maar ben bang dat gezien het over het KPN netwerk heen loopt dat we nog steeds dit irritante probleem gaan ervaren.
Ik werk zelf voor de Ziggo Klantenservice dus heb echt wel alles geprobeerd wat ik zo kan bedenken en er zit ook in z’n geheel geen patroon aan de uitvallen.
Is dit bekend bij KPN of ben ik blij gemaakt met een dooie mus?
Hebben klanten van KPN hier last van?
Met vriendelijke groet,
Delano (: