Beantwoord
Draadloze wifi versterker aansluiten. (rond wit model)
vandaag de starter set met 2 draadloze WiFi versterkers ontvangen, (rond wit model). Volgens de handleiding aangesloten op een experiabox v9. Na aansluiten zou de versterker de gegevens van de experiabox over moeten nemen en de WiFi op de experia box uitschakelen. Dit laatste gebeurd, echter kan ik daarna geen verbinding maken met mijn WiFi. Groen lampje brand zoals omschreven in de handleiding. Heb de versterkers beide geprobeerd en ook al een aantal keer gereset maar het lukt niet om het aan de gang te krijgen. Wie kan me verder helpen?
Beste antwoord door Patrick 1980
hoi, ik heb vanmorgen nogmaals de eerste versterker aangesloten. Na een tijdje is de WiFi op het modem uit en zie ik wel weer de naam van de versterker. Zoals eerder nu ook weer geprobeerd verbinding te maken door het wachtwoord op de versterker in te vullen en hoe het kan weet ik niet maar ik kan verbinden en internet werkt. Hierna de tweede versterker aangesloten met de kabel en gewacht tot het groene lampje bleef branden en deze vervolgens afgekoppeld en boven waar de WiFi slechter werd neergezet en ingeschakeld. Na tijdje het groene lampje aan en boven ook een goed WiFi signaal. Het werkt dus alleen niet zoals het zou moeten. Had gehoopt dat ik niet op alle apparaten de WiFi opnieuw moet instellen!
als ik het ip adres van het modem ingeef kan ik inloggen, ik zie bij de Ssid mijn oude naam staan maar doordat de WiFi uitgeschakeld is van het modem kan ik deze net als mijn wachtwoord niet wijzigen. Moet ik hiervoor dan via ip van de versterker inloggen? En waar vind ik dit ip adres dan?
ik zal vanavond mijn profiel invullen.
Bekijk origineelals ik het ip adres van het modem ingeef kan ik inloggen, ik zie bij de Ssid mijn oude naam staan maar doordat de WiFi uitgeschakeld is van het modem kan ik deze net als mijn wachtwoord niet wijzigen. Moet ik hiervoor dan via ip van de versterker inloggen? En waar vind ik dit ip adres dan?
ik zal vanavond mijn profiel invullen.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.