Klacht.
Eind maart heb ik (klantnummer * ) mijn verhuizing, naar de Nachtegaalstraat 45 in Goor, doorgegeven. Helaas kon er niet eerder dan 12 april een monteur langskomen. Dit namen we dan maar op de koop toe. Hierna ben ik 3 dagen achter elkaar gebeld door verschillende KPN medewerkers m.b.t. een verhaal over een kabel die er niet zou liggen. Uiteindelijk zou hier op 2 april ook een monteur voor komen. Uiteindelijk is er op 29 maart al een monteur geweest. Die constateerde dat er wel een telefoonkabel aanwezig was. Hij was tevens zo aardig om de modem en alles al aan te sluiten. Hierdoor hadden we ineens sneller dan verwacht internet en TV. Alle complimenten naar deze monteur. 5 dagen plezier eraan kunnen beleven en gisterenavond ineens niets meer. Klantenservice gebeld. Zou er vandaag een monteur langskomen. Eerder vrij moeten nemen van mijn werk, komt de monteur bij mijn oude huisadres. Na telefonisch contact moest ik de klantenservice maar weer bellen. Vanmiddag klantenservice gebeld. Krijg ik te horen dat het hele systeem pas op 12 april gestart wordt en dit niet versneld kan worden. Beetje vreemd als het eerst wel gedaan heeft. Een monteur hoeft er niet meer bij te komen, omdat alles al is aangesloten. Dus lijkt het mij een simpele druk op de knop.
Een familielid die tijdelijk Digitenne bij ons neer heeft gezet, had binnen een uur beeld nadat hij contact met jullie heeft gehad nadat het niet werkte.
De frustratie ligt nu hoofdzakelijk bij het feit dat alles gewerkt heeft en van de één op andere dag niet meer. En we nu weer 10 dagen moeten wachten.
*Admin: klantnummer verwijderd i.v.m. privacy.
Beantwoord
Eerst wel internet, nu niet vanwege verhuizing?
Beste antwoord door Susan_
De website en/of app van iTV zou wel gewoon moeten werken, via bijvoorbeeld 3G/4G.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.