Beantwoord
geen overstapservice
Ik ga overstappen v Xs4all nr KPN maar nu krijg ik bericht v KPN dat mijn oude provider al is opgezegd en ik geen gebruik kan maken vd overstapservice.
inmiddels wel brief ontvangen dat oude abonnement eindigt.
Moet ik nog een bepaalde actie ondernemen die normaalgesproken dr de overstapservice gedaan zou worden of kan ik gewoon afwachten tot kpn is geinstalleerd?
alvast dank
*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
inmiddels wel brief ontvangen dat oude abonnement eindigt.
Moet ik nog een bepaalde actie ondernemen die normaalgesproken dr de overstapservice gedaan zou worden of kan ik gewoon afwachten tot kpn is geinstalleerd?
alvast dank
*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
Beste antwoord door Vikash van KPN
Vikash schreef:
Hoi @CornelisVeth . Wat leuk om te lezen dat je een abonnement hebt afgesloten bij KPN. Ik zoek graag voor je uit of er nog een actie vanuit jouw kant wordt verwacht. Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.