meer dan een uur in de wacht, nu nog steeds, monteur zonder kennis en geen service, chatten kan niet, mailen kan niet, niet best! restaurant met haperende wifi waardoor geen pin, geen bestellingen en chaos. contact met klantenservice ook niet mogelijk...klacht indienen ook niet!
Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel niet uw gegevens verwerken. Probeer het later nog eens. Of neem contact op met onze Klantenservice.
Controleer hieronder de gegevens. Via de knop 'Vorige' kunt u uw gegevens nog aanpassen. Als u op de knop 'Verstuur' klikt, gaan we uw aanvraag verwerken.
Uw klacht
Waar gaat uw klacht over?
Storing
Betreft
Afhandeling van uw storing
Over welk product hebt u een klacht?
Anders
Anders, namelijk
internet
Ordernummer Serviceopdracht (optioneel)
Toelichting
al anderhalf tot twee weken haperende wifi, steeds contact gezocht, meting, overleg etc. Geen verbetering. Grote problemen in ons restaurant, we kunnen dus geen bestellingen doorgeven via de handhelds naar onze kassa, met klachten tot gevolg. Na de zoveelste reset en meting eindelijk een monteur. Op zaterdagmorgen om 08:00 uur. Meneer gaf zelf aan dat hij niet voldoende kennis had om het op te lossen. Hij is bijna twee uur geweest en nu is onze Bospub gast (wifi voor de gasten) helemaal niet meer te krijgen, nog erger dus. Nog steeds haperende wifi en maandag komt er pas een nieuwe monteur, dit kan toch niet. ik zit nu al meer dan 40! minuten in de wacht te wachten omdat de monteur aangaf dat we telefonisch misschien nog een oplossing kunnen vinden. ik kan jullie een schermafbeelding hiervan laten zien ,erg frustrerend allemaal, ik ben dus al drie en een half uur bezig met niets! We gaan een zeer druk weekeinde in en had toch echt na gisteren verwacht dat het kundig zou worden opgelost en dat jullie monteurs in dienst hebben die kennis van zaken hebben. Ik verwacht een toekoming in de kosten want dit kost mij en ons personeel onnodig tijd om de problemen met wifi op te lossen. En dan heb ik het nog niet eens over de chaos die steeds ontstaat omdat gasten niet kunnen pinnen, bestellen etc.