Van: Jan van Gorp
Verzonden: vrijdag 14 juni 2019 18:34
Aan: 'Cloud-diensten van KPN'
Onderwerp: RE: Uw Cloud-dienst vervalt over 35 dagen
Zoals hieronder te zien is heb ik de dienst voor 1 juni opgezegd vanwege de extreme tariefverhoging die jullie plotseling eenzijdig doorvoeren.
Op 27 april heb ik van jullie een brief ontvangen waarin jullie zelf aangeven dat voor 1 juni 2019 kosteloos opgezegd kan worden. Daar heb ik mijn netjes aan gehouden.
Dat jullie dan plotseling zomaar een maand verlengen is aan jullie.
Ik heb me netjes aan de voorwaarden zoals in de brief vermeld staat gehouden; ik ga ervan uit dat jullie je hier ook aan houden!
Ik ga het bedrag dan ook zeker niet betalen.
Met vriendelijke groet,
Jan van Gorp
Tel: +*********
Mob: *********
Admin: privé gegevens uit bericht verwijderd
Beantwoord
Graag antwoord op mij Email
Beste antwoord door Marina_
Hoi @Jan van Gorp , Welkom op het forum. In het onderwerp van je e-mail lees ik dat het gaat over je cloud-diensten. Als dit het geval is, dan wil ik je vragen om contact te zoeken met KPN zakelijk via het zakelijke forum of via 0800-0403. Zakelijke diensten zijn namelijk niet inzichtelijk voor mij en daarom kan ik je daar niet verder mee helpen. Mocht het hier wel gaan over een particuliere tv en/of internet pakket, zou je dan je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik het verder uitzoeken.
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.