Ik ben een nieuwe klant. Althans, ik ga verhuizen naar een gebied waar ik weer KPN kan krijgen. We waren in het verleden altijd tevreden over KPN en daarom weer voor KPN gekozen.
maar wat een zootje is het nu......
wat is er aan de hand? We verhuizen naar een tijdelijke huurwoning in het dorp. We komen vanuit het buitengebied. De glasvezel kabel ligt nog niet in de meterkast en die moet worden aangesloten. Er zou een ticket aangemaakt worden, maar die is naar tig keer bellen nog niet zichtbaar bij KPN Netwerk. Nu vraag ik nadat ik al wel 10 keer heb gebeld of KPN Netwerk en KPN Provider contact met elkaar willen opnemen, want ik kom niet verder zo. Wat denk je? Kunnen en willen ze niet. Daarnaast ook al veel andere dingen fout gegaan.
als dit niet snel opgelost wordt, dan ga ik over naar een andere partij.
Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
Beantwoord
Ik wil aangesloten worden, maar KPN NetwerkNL en jullie communiceren niet
Beste antwoord door Marcia van KPN
Hallo Jurgen, wat een naar bericht om de week mee te beginnen! Ik vind het heel erg jammer om te lezen dat, ondanks dat we dit intern geëscaleerd hebben, niet gelukt is om je aan te sluiten. Jij hebt hier nu niets meer aan, maar ik ga wel uit laten zoeken wat hier is gebeurd, zodat dit hopelijk in de toekomst niet weer gebeurd.
Daarnaast zou ik heel graag willen weten of je de naam nog weet van de collega met wie je hebt gesproken. Ik kan niet vinden wie dit is geweest en wil heel graag contact opnemen met de collega om dit door te nemen. Wil je het me dan in een privébericht sturen?
Mijn excuses voor de hele gang van zaken, wij hebben ons niet van onze beste kant laten zien en dat vind ik heel erg spijtig.
Bekijk origineelDaarnaast zou ik heel graag willen weten of je de naam nog weet van de collega met wie je hebt gesproken. Ik kan niet vinden wie dit is geweest en wil heel graag contact opnemen met de collega om dit door te nemen. Wil je het me dan in een privébericht sturen?
Mijn excuses voor de hele gang van zaken, wij hebben ons niet van onze beste kant laten zien en dat vind ik heel erg spijtig.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.