Bij alles wat ik probeer krijg ik Your Username or Password may have error. Please check it ,
De klantenservice heeft mij niet kunnen helpen. Op het forum heb ik een foto gezien van de achterkant van de Experia Box waar het Admin Password opstaat. Bij ons staat deze er niet op. Ook als ik het veld van het password leeg laat, krijg ik hetzelfde bericht.
Wat moet ik doen om in te kunnen loggen en dus mijn WiFi wachtwoord te kunnen veranderen?
Op de achterzijde van de v10a zit een kaartje, dat je eruit kan schuiven.
Hierachter staat het "standaard" wachtwoord verborgen, waarmee je kan inloggen.
en daarna het wachtwoord veranderd.
Dan helpt alleen nog een fabrieksreset van het modem, waardoor alle standaard instellingen weer gelden. Alle eventuele aangebrachte wijzigingen gaan dan verloren en het wachtwoord wordt "standaard"
- Steek een pen of ander puntig voorwerp in het gaatje ‘Reset’ aan de achterzijde van het modem.
- Houd deze een aantal seconden ingedrukt.
- Laat de pen of ander puntig voorwerp direct los als het Power lampje rood gaat branden.
Als ik het goed begrijp, heb je de Experia Box al gereset. Dan is het standaard wachtwoord om in te loggen (te vinden bij Admin password op de sticker achterop je Experia Box) weer geldig.
Pas op bij het invoeren op het verschil tussen kleine en grote letters en cijfer 0 versus letter O.
Hier lees je hoe je inlogt in een modem van KPN:
Â
Admin: lees hier alles over de Experia Box V10a, van specificaties tot instellingen
Ik haak in op een onderwerp van een jaar geleden.
Ook ik wil inloggen op de Experia Box. http://192.168.2.254
Bij alles wat ik probeer krijg ik Your Username or Password may have error. Please check it ,
De klantenservice heeft mij niet kunnen helpen. Op het forum heb ik een foto gezien van de achterkant van de Experia Box waar het Admin Password opstaat. Bij dit wachtwoord ook bovenstaande reactie. Ook als ik het veld van het password leeg laat, krijg ik hetzelfde bericht.
Wat moet ik doen om in te kunnen loggen.
Â
Groet Peter
Check of je zeker weten alle cijfers/letters goed invult,
Hoi Erik,
Bedankt voor je advies.
Ik heb iedere denkbare variatie ingevuld, maar Uw gebruikersnaam of wachtwoord kan een fout hebben gemaakt. Controleer het.
Ik wil graag het wachtwoord van de WiFi veranderen en begrijp dat je dan moet inloggen op je Experia Box. http://192.168.2.254
Bij alles wat ik probeer krijg ik Your Username or Password may have error. Please check it ,
De klantenservice heeft mij niet kunnen helpen. Op het forum heb ik een foto gezien van de achterkant van de Experia Box waar het Admin Password opstaat. Bij ons staat deze er niet op. Ook als ik het veld van het password leeg laat, krijg ik hetzelfde bericht.
Wat moet ik doen om in te kunnen loggen en dus mijn WiFi wachtwoord te kunnen veranderen?
Heb je Admin met wachtwoord 1234 geprobeerd?
Â
Ja, nu wel.
Hetzelfde resultaat.
Hou Erik,
Het betreft een experia V10 A.
Ik weet niet of dat veel uitmaakt?
Groet PeterÂ
Hou Erik,
Het betreft een experia V10 A.
Ik weet niet of dat veel uitmaakt?
Groet PeterÂ
Ik wil graag het wachtwoord van de WiFi veranderen en begrijp dat je dan moet inloggen op je Experia Box. http://192.168.2.254
Heb je Admin met wachtwoord 1234 geprobeerd?
Â
Ik heb datzelfde probleem HELP A.u.b.
Wij hebben wel een passwort maar alle mogelijkheden probeert ,werkt niet !!
Â
“
Het betreft een V10A en na de reset, de gegevens van achterop de Experiabox ingevuld met hetzelfde resultaat:Â Uw gebruikersnaam of wachtwoord kan een fout hebben gemaakt. Controleer het.
Â
Groet Peter
Zo nee, tot wie kan ik me wenden voor een oplossing van mijn probleem?
Je logt in via http://192.168.2.254? En heb je toevallig ook Experia Wifi of Superwifi in huis?
Â
Â
Je logt in via http://192.168.2.254? En heb je toevallig ook Experia Wifi of Superwifi in huis?
Â
Â
Hoi Erik
het is mij gelukt ,dank je wel !
vg Wolfgang
Experia Wifi of Superwifi ? : ???????
Â
Groet Peter
Experia Wifi of Superwifi ? : ???????
Â
Dit is Experia Wifi, dit is Superwifi. De vraag is gericht om zeker te weten dat je ook de inloggegevens van je Experia Box gebruikt en niet toevallig die van EW of SW als je die ook aangesloten hebt.Â
Experia Wifi of Superwifi heb ik niet.
De logingegevens heb ik van achter de Experia V10A gehaald.
Zo nee, tot wie kan ik me wenden voor een oplossing van mijn probleem?
Â
Hallo @Buddy G
Â
Het standaard admin password (niet de key van het WiFi SSID) heeft wel soms moeilijke leestekens (o=0). Neem wel het password van de sticker, oude versies van de Experia box v10A hebben soms een kaartje daar overheen.
Een Windows toetsenbord gooit soms roet in het eten. Type het password in het Windows kladblok applicatie krijg je dan hetzelfde ?
Â
Â
Makkelijk resetten met de servicetool
Je kunt de Experiabox het makkelijkst resetten via de Servicetool Herstellen Fabrieksinstellingen Experia Box Modem. Deze servicetool is alleen te gebruiken vanaf je thuisadres.
lukt dit ?
Â
Groet Bart
Makkelijk resetten met de servicetool
Je kunt de Experiabox het makkelijkst resetten via de Servicetool Herstellen Fabrieksinstellingen Experia Box Modem. Deze servicetool is alleen te gebruiken vanaf je thuisadres.
lukt dit ?
Â
Groet Bart
Â
Resetten ging via deze tool goed, maar daarna inloggen met admin password van de sticker op de experiabox ging niet. Kreeg eerdere melding.
Â
Groet Peter
Hallo  @Buddy G
Â
Wel het admin password.
Let op speciale leestekens/Hoofdletters !
Een Windows toetsenbord gooit soms roet in het eten. Type het password in het Windows kladblok applicatie krijg je dan hetzelfde ?
Â
Groet Bart
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.