Beantwoord
Internet Thuis Instap en ISDN
Situatie kantoor aan huis. Wij hebben een ISDN aansluiting, zoals bekend komen deze aansluitingen te vervallen per september. Qua bellen stap ik geheel over op een andere aanbieder. Voor internet gebruiken we "Internet Thuis Instap". Is dit pakket gekoppeld aan het bellen via ISDN? M.a.w. kan ik van dit internet thuis instap-pakket nog gebruik maken na het opzeggen van het ISDN.
Beste antwoord door Susan_
Verder heb je natuurlijk ook de optie om nog bij KPN te blijven met je vaste nummer. Je kan jouw ISDN nummer laten verplaatsen naar je Internet Instap abonnement, en gebruik maken van VOIP. Dit kan niet met je huidige Internet pakket, omdat je nog op een 'verkeerde' lijntype bent aangesloten. Stel, je blijf bij KPN, dan kan je kiezen voor een nieuw Internet pakket mét een vast nummer. Kosten zullen dan ongeveer uitkomen op € 47,50. Dit is Internet met 50/5MBit/s (€ 41,50), KPN veilig (€ 4,99) voor 5 apparaten en een vast telefoonnummer (€ 1,00). Hier zitten nog niet de gesprekskosten bij, maar je kan kiezen voor een bundel voor het bellen. BelOnbeperkt Altijd voor € 16,50 per maand of BelOnbeperkt Avond & Weekend voor € 9,50 per maand. Bij een wijziging naar dit pakket, krijg je de eerste 3 maanden ook nog € 12,50 korting!
Hierbij komt dat je dan overgezet wordt naar een snellere lijntype. Er is VPlus en Bonding mogelijk! Dit kan je ook nakijken op Fourstack.
Uiteraard kunnen de mogelijkheden besproken worden, ik kan ook voor je navragen of je hier even over gebeld kan worden door een collega indien je dat wil! ;)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.