Ik heb het probleem ook dat mijn fon is geblokkeerd. De experia staat wel degelijk aan (al lang geleden gedaan en op een mobiel apparaat is kpn-fon thuis ook zichtbaar). Maar als ik controleer of de instellingen goed staan, wordt toch aangegeven dat het uitstaat.
Nu kan dat wel kloppen, want wij hebben tot heel grote tevredenheid een aantal maanden geleden gebruik gemaakt van de wifi-tuner en van kpn 2 wifi-versterkers ontvangen. Deze versterkers nemen de wifi-functie van het modem/router over.
Ik deel dus Wifi, maar ik krijg er zelf geen fon voor terug en kan het zelfs niet meer uitzetten, omdat dit onderdeel niet meer benaderbaar is.
Mijn vraag is dus: hoe maak ik zichtbaar dat mijn fon delen wel aanstaat, hoe hef ik mijn blokkade op en krijg ik fon weer aan het werk?
Beantwoord
KPN Fon is uitgeschakeld
Beste antwoord door mmcvdw
Dat is niet meer nodig. Dat kijken heeft kennelijk al geholpen. Ik kan nu thuis inloggen en bij dekking staat niet meer geblokkeerd, maar wereldwijd. Wat er is veranderd, weet ik niet, maar het werkt weer. Binnenkort probeer ik het ook nog een keer onderweg. Voor nu hartelijk dank.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.