Beantwoord
KPN levert maar 7 Mbit/s, terwijl ik 50 zou moeten kunnen halen
Een eenvoudige vraag: waarom levert KPN maar 7 Mbits/s bij mij thuis? Het abonnement is afgesloten met 50 Mbits/s. Hoeverklaart u dit en waarom wordt ik regelmatig gebeld door KPN medewerkers om mijn pakket te vergroten en daardoor meer snelheid krijg.
Het antwoord er wordt aangemerkt id niet van toepassen, op het ander adres 100 meter verder is wel meer snelheid beschikbaar.
graag van iemand een antwoord.
vriendelijke groet aan ieder.
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Het antwoord er wordt aangemerkt id niet van toepassen, op het ander adres 100 meter verder is wel meer snelheid beschikbaar.
graag van iemand een antwoord.
vriendelijke groet aan ieder.
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Beste antwoord door Bart_
Hallo @Fam.thewi Goed dat je het KPN Forum hebt gevonden en hier je vraag stelt.
Zoals@wjb Wjb al terecht aangeeft zijn het pakketten met 'tot-snelheid': bij een pakket kan snelheid tot 50 mb horen, maar wat je daadwerkelijk haalt is afhankelijk van wat er geleverd kan worden op jouw adres. Er kan een wijkkast dichtbij staan, dat is inderdaad bepalend voor je snelheid, maar dan moet je weten of dit een KPN-kast is en of jouw adres erop is aangesloten. De snelheid die je nu haalt, 15 mb, is inderdaad niet bijster snel. Nu zie ik in je bericht dat er een upgrade aan zit te komen. Ik neem aan dat de wijkkast die je in je eigen bericht noemt wordt aangepast en dat gaat veel verbetering opleveren. Vorige week kwam ik een vraag in een ander topic tegen, die veel op die van jou lijkt. Wellicht dat mijn gemarkeerde uitleg ook het één en ander voor jou verduidelijkt.
Bekijk origineelZoals
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.