Hallo,
Toen ik voor het eerst contact gehad met KPN klantenservice, zei een meneer tegen mij dat mijn eerste jaar contract valt onder een bepaalde actie en wanneer ik een glasvezel verbinding heb, welke snelheid ik kies dan de maandelijkse kosten tot eind eerste jaar actie blijft dan zelfde.
Nu ADLS is gewijzigd naar Glasvezel en ik wil de snelheid verhogen maar KPN zegt de prijs gaat ook omhoog, maar hoe zo? Afspraak is afspraak als ook mondeling is.
Daarnaast mijn collega die woont in een andere stad betaald dezelfde maandelijks bedrag als ik maar met de snelheid van 1000\1000, hoe komt dat KPN met het twee gelijke abonnementen twee verschillende snelheid hanteert, is dat eerlijk?
Ik heb een mail gestuurd naar KPN en krijg ik een antwoord zonder te realiseren wat ik op mijn mail uitgelegd heb, met een no reply mail, hoe kan ik in gesprek gaan met diegene die mij beantwoord heeft en uitleggen wat ik bedoel? Ik vond het zo oppervlakkig antwoord zonder dat inhoudelijk kijken wat op mijn mail stond. Ik ben pas klant geworden van KPN maar dit is helaas geen goede welkom actie! Jammer!
Met vriendelijke groet,
AAA_NL