Op 26 november Hussel besteld, echter daarna niets meer gehoord/gelezen en ook bestelstatus is nog niet zichtbaar ……. ??
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Op 26 november Hussel besteld, echter daarna niets meer gehoord/gelezen en ook bestelstatus is nog niet zichtbaar ……. ??
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Maja van KPN
Bedankt, als ik je screenshot bekijk zie ik dat het lijkt te gaan om een bestelling van een helemaal nieuw abonnement. Je hebt echter al een poosje een abonnement, dus we kunnen helemaal geen nieuw abonnement bij je leveren. Ik denk dat dit is waar het mis is gegaan, het bestelsysteem kan je bestelling dan niet verwerken.
Het is niet mogelijk geweest om dit abonnement te bestellen met de Black Friday korting voor nieuwe klanten, je kunt als bestaande klant alleen ‘verlengen’. Je kunt nu alsnog verlengen naar een Hussel abonnement met dezelfde inhoud, echter niet met deze korting. Voordeel is dan wel dat je geen €25,- aansluitkosten hoeft te betalen, aangezien je al aangesloten bent
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.