Beste KPN-community,
Allereerst alvast bedankt voor het onderzoeken van het probleem. Ik probeer te begrijpen wat het echte probleem is, maar niemand kan het duidelijk uitleggen. Ik hoop echt dat u mij kunt helpen. Zie het verhaal hieronder.
Twee maanden geleden, op 26 juni, heb ik het contract voor glasvezel getekend.
Ik heb meerdere keren met zowel KPN klantenservice als KPN Netwerk gesproken en er gebeurt niets. KPN zegt dat het de fout is van KPN Netwerk en dat "hun systemen onjuiste gegevens bevatten" waaruit blijkt dat het huis niet is aangesloten. KPN Netwerk reageert helemaal niet, ook niet na overleg (zie e-mail van een maand geleden).
Ik voeg 2 foto's toe van mijn meterkast. Het lijkt erop dat de glasvezel mijn huis binnenkomt en eindigt in de oranje vakken. Ik weet echter niet of de verbinding tot stand is gebracht bij de wijkcentrale aan de andere kant.
Nu is mijn vraag: is er een monteur nodig om handmatig iets te doen? Of moet u gewoon uw systeem updaten om KPN te laten zien dat ik ben aangesloten? En kan ik de installatiebox ontvangen en gewoon proberen verbinding te maken?
Het meest verbazingwekkende is dat mijn buurman op nummer 44 (naast ons) alles zonder hulp of complicaties heeft kunnen aansluiten. Hij ontving de ONT en de modem, verbond deze met de oranje dozen en was online. Hoe is dit mogelijk?! Wat zou er anders kunnen zijn aan mijn huis?
Ik word gek omdat ik al weken geen internet heb en niemand probeert dit te verhelpen…
Groeten,
Alex