Wij hebben thuis een alles-in-1 pakket. Een paar maanden geleden kreeg ik de nieuwe Experia Box V10A opgestuurd. Deze kreeg ik omdat mijn andere router verouderd is (de Experia Box Arcadyan) die al zeker 10 jaar oud is.
Op mijn locatie is niet het snelste internet (maximale downloadsnelheid was ong. 1.2 MB/s), maar dit is wel zeker goed genoeg om alles te kunnen doen. Na het aansluiten van het nieuwe modem is de internetsnelheid erg naar beneden gegaan. Websites lader slomer en het is ook niet meer mogelijk om Youtube videos met een kwaliteit van 720p/480p te kunnen kijken zonder dat het om de 10 sec hapert. Alles doet het voorderest gewoon, dus de kabels zijn wel goed aangesloten. Nu gebruik ik gewoon weer het oude modem, waar alles wel gewoon goed werkt. Soms sluit ik de nieuwe weer aan, maar het resultaat is altijd hetzelfde.
Dit is best raar dat het nieuwe modem zoveel slomer is dan de oude, terwijl het juist sneller moet zijn. Ik had alle kabels van de V10A gebruikt, behalve de DSL. Deze nieuwe kabel is erg kort en red het modem niet. Hiervoor gebruikte ik de DSL van het oude modem. Zou het hieraan kunnen liggen?
Alvast bedankt.
Beantwoord
Nieuw modem (V10A) heeft veel slomer internet.
Beste antwoord door Erwin van KPN
Hoi Paul. Hoe is het er nu mee? Als je wil dat ik je lijn doormeet, geef me dan een seintje (na invullen profiel )
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.