As dinsdag komt monteur, nu zaterdag.
Situatie: alles lijkt oke.
NTU power groen, glas groen, lan groen. Experia V10A lampje is groen (internet, want glasvezel dus via WAN niet via DSL).
NTU naar Experia V10A directe kabel en LAN kabel wel 3 x gewisseld, nu hele nieuwe. Alles meerdere keren uit gehad en weer aan.
Experia V10A firmware V5.00.31 build 420.
Initiele KPN mail zegt aansluitdatum 3 juli, in gesprekken met helpdesk en in MijnKPN staat overal 9 juni genoteerd. Inmiddels is Tele2 (liep over ADSL niet glasvezel) is vrijdag ook afgeslotend dus geen thuis internet en TV meer.
Â
Als ik kijk via mijnmodem.kpn, direct op Experia box dan toont deze dat er geen PPPOE verbinding is. Geen WAN, via NTU naar buiten, dus logisch geen internet naar buiten (en geen TV).
De opzet is simpel NTU naar Experia op WAN (directe kabel en mooi nieuw), directe kabel naar TV ontvanger, mobiel op de WiFi aangesloten zodat ik modem Admin pagina direct kan zien en de status daarop. Alles lijkt goed en groen, maar ja geen PPPOE dan houdt t op.
Wat kan de monteur dinsdag nou doen?
En, wij werken nu thuis, hoe vanaf vandaag tot dinsdag? (nog los dat ik Homeland afl 11 zondag niet kan zien)
Â
Groet, Fred