Bedankt voor de toelichting en het invullen van je profiel. Hiermee ben ik op onderzoek uit gegaan. Ik zie dat je op 18 mei een overstapverzoek hebt aangevraagd, je wilde namelijk overstappen naar een andere provider. Vervolgens heb je op 12 juni een nieuw abonnement aangevraagd. Op dat moment was jouw oude abonnement echter nog actief. Je had dan ook geen nieuw abonnement moeten kunnen aanvragen, alleen een vernieuwing van het abonnement dat toen nog liep. Op 17 juni is jouw abonnement beëindigd omdat het overstapverzoek nog steeds in ons systeem stond. Bij het afsluiten van een nieuw abonnement wordt niet automatisch de opzegging uit het systeem gehaald. Aangezien wij geen verzoek hebben gekregen tot het annuleren van de opzegging, is de opzegging dus doorgelopen en is jouw abonnement 17 juni afgesloten.
De enige manier om dan weer aangesloten te worden, is door een nieuw abonnement aan te vragen. Ik zie dat er op 18 juni een nieuwe bestelling is geplaatst. Doorgaans duurt het leveren van een nieuw abonnement gemiddeld drie weken. Soms kan dit sneller en soms duurt het langer, afhankelijk van de infrastructuur naar jouw woning. 23 juni zou vandaag zijn en daar het abonnement pas op 18 juni is aangevraagd, zou dit wel erg kort dag zijn. Ik zie dat er op 20 juni ook een e-mail is gestuurd dat we er nog extra onderzoek gedaan moet worden om de verbinding op jouw adres gereed te maken. Op dit moment is nog niet bekend wanneer jouw verbinding gereed is. Je ontvangt van ons een e-mail zodra dit wel bekend is. Tot die tijd moet ik een beroep doen op jouw geduld.