Goedemiddag,
Wij hebben KPN Internet en Televisie (en mobiele abb. / Compleet). Nu betalen wij al € 4,99 per maand extra voor 'sneller internet 100/100'. Als ik de speedtest uitvoer dan kom ik uit op 93,1/92,2
Zodra wij allemaal thuis zijn en iedereen zit op internet (met z'n vijven), dan merk ik dat direct aan het werken op mijn PC.
Nu bedacht ik mij, dat het waarschijnlijk kan helpen als ik nog sneller internet neem; 'sneller internet 200/200' voor € 8,99 per maand. Is wel even slikken.....nog meer geld.
Maar: krijg ik dan ook waar voor mijn geld?
Is dit sneller internet haalbaar voor mijn adres? Wij hebben glasvezel, maar zijn er nog beperkende factoren waar ik rekening mee moet houden?
Alvast bedankt!
Beantwoord
sneller internet abonnement - lukt dit dan ook echt?
Beste antwoord door Nadia
Hallo Mona, welkom op het KPN forum. Sneller Internet is voor een modern gezin geen overbodige luxe, ik kan het je dan ook zeker aanraden. Zo te zien ben je bevoordeeld met Glasvezel. Super! Hiermee kun je tot wel 500 Mbit/s super snel internetten op een stabiel netwerk.
Je betaalt voor Sneller Internet 100/100 € 4,99 p/mnd, Sneller Internet 200/200 kost € 8,99 p/mnd. Als je overgaat naar 200 Mbit/s komt dat in de plaats van Sneller Internet 100/100, je betaalt dus 3,00 per maand meer voor een verdubbeling van de snelheid!
Ik heb heel goed nieuws. Momenteel een actie. Sneller Internet 200/200 kost nu nog maar € 4,99 p/mnd, zolang je abonnement loopt. Hierdoor betaal je niks meer, maar krijg je wel twee keer zo snel internet. Je kunt Sneller Internet in je MijnKPN aanvragen. Als het niet lukt, geef hier een seintje, dan doe ik dat voor je :)
Edit: Sneller Internet 100/100 en Sneller Internet 200/200 alleen verkrijgbaar met glasvezel
Bekijk origineelJe betaalt voor Sneller Internet 100/100 € 4,99 p/mnd, Sneller Internet 200/200 kost € 8,99 p/mnd. Als je overgaat naar 200 Mbit/s komt dat in de plaats van Sneller Internet 100/100, je betaalt dus 3,00 per maand meer voor een verdubbeling van de snelheid!
Ik heb heel goed nieuws. Momenteel een actie. Sneller Internet 200/200 kost nu nog maar € 4,99 p/mnd, zolang je abonnement loopt. Hierdoor betaal je niks meer, maar krijg je wel twee keer zo snel internet. Je kunt Sneller Internet in je MijnKPN aanvragen. Als het niet lukt, geef hier een seintje, dan doe ik dat voor je :)
Edit: Sneller Internet 100/100 en Sneller Internet 200/200 alleen verkrijgbaar met glasvezel
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.