Beste mensen van het KPN forum,
Vandaag heb ik een uur aan de telefoon gezeten en werd er van alles bedacht om het gesprek te beëindigen, van storing tot instructies om het zelf te testen ( zelf had ik dit namelijk al lang gedaan en ook aangeven).
Mijn Verhaal Met meerdere pc's en direct op de Xperia box getest die gaf aan dat ik maar 91mbs ontvang Terwijl ik betaal voor 200mbs…
Toen werd er mij ook vertelt dat ze het niet kunnen meten op afstand, dus stelde ik voor om dan een monteur langs te sturen dit was natuurlijk mogelijk maar wel op mijn kosten, nu vindt ik het niet erg om hiervoor te betalen maar wij zijn sinds eind december 2019 klant en het internet deugt niet sinds februari misschien zelfs januari.
kortom ben 60 tot 40 euro lichter en wordt niet geholpen erg jammer voor een provider die op 2e plaatst staat bij tweakers.
Mijn ervaring met de 1e lijn
-Slechte communicatie: Werd zeker 5 keer in de wacht gezet met steeds geen info.
-Geen kennis: ze viel terug op informatie die ik al had aangeven, moest telkens een collega storen, lijkt me niet handig ( en niemand is er beter van geworden een groot verlies)