Skip to main content
Beantwoord

Wanneer gaat KPN betalen voor glasvezel in Berkelland, Haarlo?

• 1 June 2020
  • 2 reacties
  • 101 keer bekeken

Ik heb nu internet en TV via koperdraadje KPN. Dit terwijl glasvezel caiway in mijn spanningskast zit. Vorige bewoner had geen internet. KPN wordt niet toegelaten door caiway omdat ze hiervoor niet wil betalen. Ik ben bij KPN omdat ik ook voor 3 abonnementen mobielen korting krijg en zo veel goedkoper uit ben. Scheelt wel 25 euro in de maand. Wil KPN geen huur aan caiway betalen of blijft caiway het alleenrecht houden na al bijna 10(!) jaar. Glasvezel is een nutsvoorziening, dus ik zou zeggen KPN toelaten nu!

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Stieltjen , gas, licht en water zijn nutsvoorzieningen, communicatie valt onder een andere wet.

Caiway zal KPN vast wel toe willen laten op hun netwerk, mits KPN de gevraagde prijs maar wil betalen en dat wil KPN niet. Dus als je echt glasvezel wilt, en wie wil dat nu niet, kies je voor Caiway.

Bekijk origineel

2 reacties

• 0 reacties
  • Antwoord
  • 1 juni 2020

Hallo @Stieltjen , gas, licht en water zijn nutsvoorzieningen, communicatie valt onder een andere wet.

Caiway zal KPN vast wel toe willen laten op hun netwerk, mits KPN de gevraagde prijs maar wil betalen en dat wil KPN niet. Dus als je echt glasvezel wilt, en wie wil dat nu niet, kies je voor Caiway.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7167 reacties
  • 3 juni 2020

Goedemiddag @Stieltjen en welkom op het forum!

Ik zie dat @JanD je vraag al heeft beantwoord en ik kan hier eigenlijk heel weinig aan toevoegen, hoe graag ik dit ook zou willen.

Reageer