hallo, ik heb een probleem met m'n wifi. ik heb de experia box v10 en een wifi versterker boven. wij hebben/hadden 4 wifi netwerken . 2 voor beneden en 2 voor boven. op een dag deden de 2 wifi netwerken boven het niet meer, en beneden wel. veder rest weet ik het ook niet wat ik moet doen. de twee boven netwerken staan ook niet meer op mijn wifi lijst. wat moet ik nu doen??? zou iemand mij tips kunnen geven ?
met vriendelijke groet
Beantwoord
wifi problemen. beneden wel boven niet.
Beste antwoord door Erwin van KPN
De lampje branden goed en ik denk dat die versterker op dit moment netjes het signaal uitzend. Weet je de netwerknaam die die versterker heeft? Is deze overal hetzelfde?
Je kunt ook proberen in te loggen op de wifiversterker en vervolgens de gegevens aan te passen. Bijvoorbeeld -> netwerknaam: versterker boven.
En vervolgens daarmee verbinding maken.
Je kunt via dit stappenplan proberen om verbinding te maken. Laat je weten hoe het afloopt?
Bekijk origineelJe kunt ook proberen in te loggen op de wifiversterker en vervolgens de gegevens aan te passen. Bijvoorbeeld -> netwerknaam: versterker boven.
En vervolgens daarmee verbinding maken.
Je kunt via dit stappenplan proberen om verbinding te maken. Laat je weten hoe het afloopt?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.