Op 17 juli tweemaal gebeld voor een afspraak voor het vervangen van het (nog redelijk nieuwe) KPN-glasvezelkastje, naar aanleiding van een e-mail van KPN. Helaas tweemaal telefonisch geen gehoor na 15 minuten wachten. Ook de link via de e-mail voor het maken van een afspraak deed het niet, en nu nog niet.
Op 18 juli nogmaals geprobeerd. Nu wel een afspraak kunnen maken voor 29 juli tussen 08:00 - 12:00 uur. Wellicht niet verrassend voor de meesten, maar de monteur is niet komen opdagen en ook heb ik heel de dag geen bericht gehad. Heel de dag dus thuisgebleven voor niets.
Hierna heb ik geprobeerd te bellen, maar na 45 minuten wachten in de rij kreeg ik nog geen gehoor. Inmiddels heb ik een klacht e-mail gestuurd, maar ook daarop natuurlijk geen antwoord ontvangen.
Vandaag heb ik tweemaal gebeld met Roamler; bij het eerste telefoongesprek sprak ik een dame die moe was van het leven, althans zo klonk ze, waarbij we heel duidelijk afspraken om op 5 augustus aanstaande tussen 12:00 - 17:00 uur een nieuwe afspraak te plannen. De excuses van de vorige keer kwamen ook zeer ongemeend over.
Tot mijn verbazing kreeg ik direct een bevestigingsmail voor 15 augustus tussen 12:00 - 16:00 uur. Ik belde direct terug en sprak mijn ongenoegen uit. Ditmaal helemaal geen excuses ontvangen, opnieuw 5 augustus tussen 12:00 - 17:00 uur gepland. In de bevestigingsmail staat nogmaals 12:00 - 16:00 uur, maargoed; een kleiner tijdvak zou toch fijner zijn.
Ik heb sterke twijfels over dat de monteur ditmaal wel zal komen, zeker naar aanleiding van de tientallen posts op dit forum over de zeer slechte klantenservice van Roamler.
Ik begrijp dat Alexandra van KPN (Moderator) regelmatig antwoord op dit soort berichten met dat het zogenaamd bij haar thuis allemaal goed is geregeld en dat KPN goede afspraken maakt etc. etc. Dit zijn maar (mooie) woorden. Berichten van andere klanten die ervaring met Roamler hebben worden gewoon “incorrect” gelabeld zonder concreet bewijs. Het zou fijn zijn als vaste klanten van KPN niet verder gestraft worden, maar juist een goede klantenservice ontvangen, en dat KPN daadwerkelijk iets doet met de grote hoeveelheid negatieve feedback over Roamler.
Misschien zelf eens eigen monteurs sturen (zonder de belachelijke prijs van €70,-); zeker omdat KPN zelf de mails stuurt voor vervanging! Ik ben zeer teleurgesteld en zeer verbaasd dat KPN in zee is gegaan met een bedrijf dat zo enorm slecht staat aangeschreven en zo'n enorm slechte service levert. Tijd voor verandering!