Heb je Spotify Family via KPN? In dit artikel lees je hoe je een uitnodiging kunt versturen en accepteren.
Inhoud
Hoe kan ik andere personen uitnodigen voor mijn Spotify Family account?
- Log in op je Spotify Family hoofdaccount door op Spotify.com op 'Inloggen' te klikken. Meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord.
- Selecteer ‘Spotify for Family’ in het menu aan de linkerkant van de pagina.
- Vul je adresgegevens in en klik op ‘verzenden’.
- Vervolgens zie je de pagina ‘Je woning’ met daaronder het hoofdaccount ‘jij’. Door op de knop 'Uitnodiging Verzenden' te drukken kan je gezinsleden uitnodigen.
- Spotify meldt nu dat je alleen personen uit kunt nodigen die op hetzelfde adres wonen en dat Spotify zich het recht voorbehoud om accounts te blokkeren als dit niet het geval is. Door op ‘ik ga akkoord’ te klikken, ga je hiermee akkoord.
- Vul nu de voornaam, achternaam en e-mailadres in van de persoon die je wilt uitnodigen. Druk ‘Uitnodiging verzenden’. De uitnodiging wordt nu verzonden.
- Je krijgt daarna een bevestiging van de uitnodiging te zien en ziet het nieuwe gezinslid op de pagina staan.
Hoe accepteer ik een uitnodiging voor Spotify Family als ik nog geen Spotify account heb, al een Spotify Free account heb of een Spotify Premium Account via Spotify zelf heb?
- Je hebt een uitnodiging ontvangen om deel te nemen aan een Spotify Family.
- In de e-mail klik je op ‘Uitnodiging accepteren'.
- Je komt nu op de inlogpagina van Spotify. Log in met jouw gebruikersnaam en wachtwoord. Heb je nog geen Spotify account? Maak dan gratis een account aan.
Was je al ingelogd? Dan ga je automatisch door naar de volgende stap. - Na inloggen kom je op de pagina waar de persoonsgegevens ingevoerd moeten worden. Na bevestigen van de uitnodiging zie je deze melding: Gefeliciteerd! Je bent nu lid van Premium for Family.
Hoe accepteer ik een uitnodiging voor Spotify Family als ik al een Spotify Premium account via KPN heb?
Heb je Spotify Premium via KPN en wordt je uitgenodigd om deel te nemen aan een Spotify Family? Dan krijg je een foutmelding. Dit komt omdat je al Spotify Premium via KPN hebt. Je moet dan eerst Spotify Premium via MijnKPN stopzetten.
Heb je Spotify Premium via KPN al stopgezet en krijg je toch de foutmelding? Je moet wachten tot Spotify Premium is omgezet naar Spotify Free. Daarna kan je de uitnodiging accepteren.
Is je probleem nog niet opgelost, of je vraag nog niet beantwoord? Gebruik de zoekfunctie voor oplossingen van andere gebruikers. Kom je er niet uit, maak dan gerust een eigen topic aan.
Heb je feedback op de inhoud van dit Kennisbank artikel? Of heb je andere ideeën, opmerkingen of vragen over de Kennisbank? Laat het ons weten in ons Feedback op de kennisbank topic.