Ik zou graag de facturen willen bekijken van mijn abonnement voor mijn boekhouding.
Alleen kan ik ze helaas niet bekijken, er word gezegt dat ik een '’product'’ (Abbonnement) moet koppelen aan mijn account alleen als ik mijn telefoonnummer invoer word die niet herkent.
Ik heb toen der tijd mijn nummer behouden bij de overstap.
Is het inmiddels gelukt? Anders kijk ik graag met je mee waar het verkeerd gaat. Wil je daarvoor je profiel invullen en hier weer een berichtje plaatsen, dan kom ik bij je terug. En klopt het dat het om het mobiele abonnement gaat waarvan je de facturen wil bekijken, is dit abonnement al/nog actief? Ik hoor graag van je.
Is het inmiddels gelukt? Anders kijk ik graag met je mee waar het verkeerd gaat. Wil je daarvoor je profiel invullen en hier weer een berichtje plaatsen, dan kom ik bij je terug. En klopt het dat het om het mobiele abonnement gaat waarvan je de facturen wil bekijken, is dit abonnement al/nog actief? Ik hoor graag van je.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.