In “Speciaal voor klanten” is er wel een categorie “KPN Compleet voordeel” maar nog niet een categorie voor Hussel. Wordt het niet tijd die aan te maken?
Als dit gebeurd is, dan kunnen meteen alle lopende topics over Hussel daar naartoe verplaatst worden.
Beste antwoord door Alex van KPN
Voor nu gebruiken wij dat topic om voornamelijk de vragen en issues overzichtelijk te houden. Ik snap wel wat je bedoelt, dat zal in de toekomst inderdaad veranderen. Voor nu laten we het zo omdat er een groot aantal klanten nog wel het "oude” abonnement heeft en daar terecht kan.
Daar zien we op dit moment geen noodzaak voor. Maar misschien kun jij ons overtuigen?
Och @Alex_P het hoeft voor mij niet per se hoor. Maar ik vind het niet logisch dat er voor KPNcompleet (nog altijd) een categorie bestaat (terwijl KPNcompleet niet meer bestaat). Hussel heeft KPNcompleet vervangen en daarvoor is geen categorie.
Voor nu gebruiken wij dat topic om voornamelijk de vragen en issues overzichtelijk te houden. Ik snap wel wat je bedoelt, dat zal in de toekomst inderdaad veranderen. Voor nu laten we het zo omdat er een groot aantal klanten nog wel het "oude” abonnement heeft en daar terecht kan.
Scherp!
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.