Goedemiddag,
Deze week heb ik mijn mobiele abonnement overgezet naar KPN waar ik al een glasvezelabonnement en vaste telefonie abonnement heb sinds lange tijd in de veronderstelling dat ik daarmee enkele voordelen zou krijgen (zoals hier vermeld: https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only/?internet=ja). Van deze voordelen bleek echter weinig te kloppen, behalve korting op mijn mobiele abonnement. Het pluspakket werd niet toegekend omdat we (blijkbaar jaren geleden) Telfort abonnee waren. In een telefoontje met de servicedesk van KPN werd dit laatste vermeld. Vervolgens werd me een aanbod gedaan om over te stappen naar 100 MB internet + een nieuwe tv ontvanger waarbij het pluspakket dan wel inbegrepen zou zitten inclusief 6 maanden korting. Daar wilde ik even over nadenken dus beloofde de KPN medewerker dat het aanbod opgeslagen zou worden.
Toen ik vandaag akkoord wilde gaan met het aanbod bleek het toch weer niet te kloppen en kon het pluspakket volgens de medewerker helemaal niet meer worden aangeboden. Waarom wist de betreffende persoon niet. Ik heb het aanbod dus uiteindelijk niet geaccepteerd.
Ik vind dit allemaal erg amateuristisch overkomen. Is het echt zo moeilijk om gewoon een een duidelijke website te maken waarop ik als klant duidelijk kan zien wat ik afsluit en waarop ik recht heb?
En is het echt zo moeilijk om mensen bij de servicedesk de juiste informatie te geven zodat ze zelf ook nog wijs kunnen worden uit de productenbrei die KPN aanbiedt? Ik had het idee dat die mensen er zelf ook niets meer van snapten namelijk.
Tot nu toe dus helemaal niet zo blij met mijn overstap naar KPN.